Zondag 2 mei: Rikketik! -> ik ga er staan!

Ik was wel van plan om heen te gaan, het is inmiddels al weer meer dan een jaar geleden dat ik er voor het laatst was, en een paar leuke bandjes kan ik altijd wel gebruiken, Henrik. Ook wilde ik bij Robbie kijken naar een SKX duiker.
Ik zal deze keer de standnummers opschrijven, want de vorige keer kon ik Robbie niet vinden, en dat na 2 keer rondlopen (ben geen goede spoorzoeker).

Ik kom wel.
Ik wil wel even op je toko passen.
Weet alleen nog niet hoe laat ik arriveer.
Dat zal er niet voor 10.30 uur zijn.

Ik zou 's morgens best heen kunnen gaan maar 2 mei is het best een belangrijke dag voor mijn andere passie. Ik zit dan in ieder geval voor de buis om de ontknoping van de competitie te bekijken… de Rikketik is tenslotte 4 x per jaar en een kampioenschap van Ajax is toch wel weer even geleden…:wink:

Tja, en in dit geval kost kijken ook geld :wink:

Een Rikketik of twee geleden was er een kleine stand met een aanbieder van uitsluitend (mechanische) alarmhorloges. Waarschijnlijk een verzamelaar met een deel van zijn collectie.

Was dat toevallig iemand die ook hier op het forum actief is. En belangrijker, is hij dan ook op de komende Rikketik aanwezig?

Groet,

Mark

Ik ben er dit keer niet bij.
Kan toch niks kopen en dan ga ik maar liever niet.
Vorige keer toen ik ging wou ik alleen kijken voor een travel case (niet naar mijn smaak gevonden) en een Atlantic Worldmaster Art Deco zilveren wijzerplaat (ook niet gevonden). En Uiteraard de PMLE opgehaald :slight_smile: en kwam ik spontaan met de Schauer thuis (althans aanbetaald en later die week opgehaald).
Dat kan ik me nu echt ff niet veroorloven :slight_smile:

Ik heb 'm een aantal Rikketiks achter elkaar gezien dus ik ga er van uit dat hij er dan wel weer zal zijn.

Ai, ik zie net dat ik vrij ben, dus zou ik in principe kunnen.

Zou het gewoon moeten doen.

mooie klok die schauer!!

hhe Schreef:

mooie klok die schauer!!

Ben er ook nog steeds erg blij mee, ondanks dat ik de tijd er minder goed op af kan lezen dan mijn vriendin :slight_smile:

Het gaat morgen regenen, dus geen excuus om niet te gaan (gebroken ledematen zijn een geldig excuus:D)

Denk aan de verkeershinder vanwege wegwerkzaamheden op de A27. Afslag Houten is ook nog afgesloten.

Ik zet mijn TomTom op “geen snelweg”.

Dank voor de tip, dan moet ik dus via Utrecht…

(tu)

Mijn beste,

En voor al diegene welke zich morgen richting ‘Houten’ spoeden,
en door de vele bomen het bos niet meer zien:

“vooral blijven luisteren naar je pols, en (her)ontdek de bron van jullie passie!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-