Zondag keuzes

Kijk. Om te beginnen langer houden dan een maandag…
:laughing:

Maar soit. Het zal een typo zijn.

Wat ik mis is een submariner van Rolex of de date just, 36 mm zwarte plaat gladde bezel. En dan mag je zelf kiezen of op jubilee (minder saai) of oyster.

Die zou perfect passen bij hetgeen je zoekt. Niet saai en zwemmen.

:beers:

Nooit is mijn eerste reactie :joy:. Heb echt helemaal niks met Seiko maar wat een flipperaar niet kent dat polst die niet

1 like

:rofl: Haha ok…ook niet met Grand Seiko? :wink:

DJ heb ik gehad op jubilee en zwarte plaat. Was echt een sieraad maar wellicht was dat de reden hoe gek dat ook klinkt.

1 like

Ziet er overigens wel super mooi uit op foto’s. Maar het blijft een Seiko gevoelsmatig klopt dat niet om daar zoveel geld aan uit te geven

2 likes

Daar moet je even doorheen…trust me. Die afwerking…:ok_hand: Maar ik begrijp de twijfels uiteraard.

Ook wel veel inspiratie opgedaan bij de Explorer 2 of zeg ik nou iets geks?

1 like

Nee dat is wel duidelijk.

BB41

4 likes

De EZM3 is een topper, dat zou mijn keuze zijn (zeker qua prijs en wat je ervoor krijgt).
Ik vind ze trouwens geen van allen echt

Niet mee eens de DJ staat stijlvol maar goed smaken verschillen he😊

Als het echt om draagbaar bij een colbert gaat, een nette uitstraling ? vind ik BB58 en Sinn niet passen, Speedmaster kan wel. Gaat het niet om de uitstraling maar om het formaat dan gewoon grotere overhemden kopen :smiley:
Maar volgens mij is er een hele categorie, op staal maar geen duikker of duidelijk sport, die hierbij wel goed past , sport chique of luxury sport, en voor redelijke prijzen zoals

Tissot Gentleman 80 hours van euro 800,-

naar echo ook in zwart wit en dlc

net nieuw uit van Wempe de Iron Walker … wat een naam . diverse desins…

en zo up naar 18 K voor de heel erg mooie Czapek ook in rood !!
Czapek-Cie-Antarctique-The-Terre-Adélie-Limited-Edition-Deep-Blue foto masterhorloger


foto monchrome

jouw categorie ??

2 likes

Ik zie Tudor, ik zie LHD, ik mis de Tudor Pelagos LHD in je opties eigenlijk :slight_smile:

Thanks Colbert en overhemd is niet waar het om gaat maar wel een bonus. Daarom vind ik de BB58 en de DJ tof. Maar ook na het werk alles uit en het zwembad in.

Te dik daarom denk ik dat de Tudor GMT ook zal afvallen

Ja klopt. Ik ging even uit van de plaatjes, niet goed gelezen :sweat_smile:
Maar dat zou dan ook mijn keuze zijn als hij netjes moet zijn: een mooie DJ is :ok_hand:

1 like


tsja

1 like

Ik zou het het wel eerst even zelf proberen; ik heb een GMT en het is zeker niet een “dun” horloge. Maar ik vind het ook wel weer meevallen en door de vorm gaan mouwen er makkelijk overheen moet ik zeggen. Ik heb meer moeite met een SKX wat dat betreft. :man_shrugging:

2 likes

Wellicht dat we een combinatie korting kunnen krijgen bij een psycholoog