Zondag keuzes

Goedemorgen allen,

Wat forum hulp en meningen op een zondag ochtend onder het genot van een kopje koffie altijd goed. De afgelopen maandag ik heb redelijk wat horloges gekocht en geflipperd veel onrust in de kop en wellicht ook vervelling. Het bezit van de zaak is het einde nou afijn. Het jagen op een horloge daar hou ik wel van. Heb recentelijk afscheid genomen van de Explorer 1 echt een perfect horloge en veelzijdig. Ik wilde ervan houden heb het geprobeerd maar het lukte niet. Hij was te clean te perfect maar wat een draag comfort en de band echt subliem. Das war einmal. Ik twijfel over mijn volgende aanschaf. De modellen die ik zo opnoem zijn op de speedy na allemaal duikers. Het liefst wil ik wel een horloge waar je ook mee kunt zwemmen( dan zou de speedy afvallen)

Tudor BB58 weer terug kopen. Veelzijdig en ook te dragen naar het werk onder een colbert kan prima.
De Sinn EZM 3 idem als Tudor
Tudor GMT heel tof maar wel een dikkerdje
De Sinn U50 wat een bruut apparaat maar wel heel toolish en volgens mij geen porum onder een colbert/ overhemd
Speedmaster prof
Of toch voor een DJ

image


9 likes

Tja dit dus, maar waarom heb je 'm weggedaan? Zou vast met een reden zijn.
Die van mij blijft voorlopig nog wel een tijdje😁

3 likes

Ik weet oprecht niet waarom ik hem heb weggedaan gewoon onrust. Flipperkast als jij het weet dan hoor ik dat graag :joy:

3 likes

Mijn mening weet je. Ik vind die ezm heel mooi maar weet niet in hoeverre ie mooi onder een overhemd staat.

1 like

Heb hier ook heel erg last van :neutral_face:

Speedy! Dit jaar wordt er sowieso toch weinig gezwommen!

1 like

Of het perfecte 1-collectie horloge Omega Seamaster AQUA TERRA in blauw 220.10.41.21.03.004 of groen 220.10.41.21.10.001

2 likes

:point_up_2: Dat dus

2 likes

Soms best lekker, zoals in dit geval … de GMT zou mijn keuze zijn. :sunglasses:

Mooi geschreven! En vaak zo waar.
En wat is het toch lekker als je dan uiteindelijk een horloge tegenkomt dat het juiste gevoel geeft en heeft.

Een zoektocht blijft het voor een groot deel.
Naarmate je meer horloges bezit wordt het moeilijker om vast te stellen of het zojuist aangeschafte horloge HÉT horloge is, althans dat geldt voor mij.

Weet je nog,…vroeger…dan kocht je een horloge en was je daar zonder afleiding zo ontzettend blij mee.
Dat duurde minstens een jaar, en in het 2e jaar voelde het nog steeds alsof je je nieuwe horloge omhad…vroeger :smirk:

1 like

Ik neig zelf echt sterk naar de Sinn een keer wat anders. Wat vinden jullie van de Sinn? Wat een keuzes :sweat_smile:

1 like

Beiden erg gaaf…maar zoals je zegt wel een hoog tool gehalte.

Ik denk dat de BB58 waarschijnlijk wel veruit de beste allrounder is…en met de beste afmetingen ook. Wellicht enigzins saai omdat de veilige keuze en een re-buy is? :thinking:

2 likes

Als je de BB58 gehad en weer verkocht hebt, dan was de klik er dus niet. Uit jouw lijstje zou ik voor de Tudor GMT gaan, daarnaast zou je de Tudor BB41 en BB Chrono eens kunnen overwegen!

1 like

Dit dus. Beste allrounder. (Maar de Explorer was dat nog meer)

1 like

Ja Daffie dat dus rebuy :blush:

1 like

Moet kunnen :blush:

5 likes

Mooi maar doet mij teveel aan de explorer denken. Te clean. Wel fijn date complicatie

Haha Ja jij kan het weten he

1 like

:see_no_evil:

Dit geen kanshebber? Sportief maar toch elegant…

4 likes