Zondag Rikketik

Het staat vast, zondag kom ik naar Houten.

Hans, ik zal naar je stand zoeken, ergens aan de koffiebar, als ik het goed begrepen heb ?
Zorg voor een herkenningspunt, want het zal anders zoeken worden.

Hoi Freddy.
Weet je ongeveer hoe laat?
Ik zou je graag eens ontmoeten.

Groeten,
JohnSr

Hallo John,

Ik heb om 9u al afgesproken met Henrik aan de stand van Hans (Nivelacuso) als ik hem vindt. Ik ga wel proberen om het uur naar de stand te komen zoals Hans al eerder vermeld had en hij zou een meetingbordje plaatsen, bv een groot bord met daarop “HIER IS’T” of zoiets ;).
Ik blijf tot ong 12 à 13u. Hopelijk tref ik je daar.

Lijkt me heel leuk en interessant je te ontmoeten Freddy. Net zoals alle andere forumdeelnemers van de nederlandstalige horlogefora. Sommigen heb ik al eens ontmoet, en het zal me best duizelen van alle gezichten en namen. Ik ben erg slecht in namen onthouden, dus dat kan nog lachen worden.

Voor diegenen die mij willen herkennen heb ik een foto ter herkenning onder aan deze post bijgesloten.

In ieder geval…Onze stand staat op lokatie E6. Ik heb geen idee of er standnummers bij de stands staan, maar E6 is in de linker hal als je binnenkomt. (zo is mij verteld) De stand staat vlak bij de coffee corner in diezelfde hal. De stand staat niet tegen de wand.

Ieder heel uur is er de mogelijkheid voor deelnemers van het Horlogeforum.nl en van Dezinvanluxe.nl om elkaar bij onze stand te ontmoeten. Er zal een bordje op de tafel staan met de tekst:

MEETING POINT


EN

De zaal gaat voor standhouders open om 08:00 uur, en ik dacht dat de zaal voor publiek om 10:00 uur openging.

Good hunting…

ps, ik weet niet of ons promotieteam (zie foto) ook naar de Rikketik a.s. zondag kan komen. Wellicht voor alle duidelijk…Ik ben diegene in het midden :wink:

Is het makkelijk binnen komen om 9uur?
Wil namelijk ook zo vroeg mogelijk heen maar ben geen lid en geen zin om een uur buiten te blijven staan:D

Idem voor mij

@ Tom en Mischa… Geen idee of je om 09:00 uur al binnen kunt komen. Ik ben zelf pas twee keer eerder op de Rikketik geweest (als bezoeker) en was beide keren pas na tienen binnen.

Ik ben gewoonlijk daar iets voor negen uur in de hal en dan staat het al vol volk te wachten om binnen te gaan. Ik ben ook geen lid , wordt gewoon kontrole gedaan of je betaald hebt, ingangsticket.

Nou Hans, weet ik vanwaar ik je ken. :wink:

Ben jij de man in het blauwe overhemd… :-)))

Die man in het blauwe overhemd waar die andere gehurkt voor zit??? Nahhhh… die niet :slight_smile:

Veel te vroeg voor een zondag, snipverkouden, maar goed, daar gaan we dan… ik ben van plan een nieuwe aanwinst te gaan scoren… zal het lukken?

Succes Henrik, ik denk aan jullie allemaal. Kan er helaas niet bij zijn.

Gerwin

zo voor de 1 x naar de Rikketik. Ja wat kun je verwachten, ik had wel al foto’s gezien van de beurs. Hierbij kreeg ik het idee of het n bejaardehuis was. Of n spataderclub.

De gemiddelde leeftijd zit ook wel tussen de 50 en 60. De kraampjes verdeeld over 2 hallen. Ieder neemt zijn handel / tafel / prijslijsten / familieleden mee. Om de boel te presenteren. Je vindt ervan alles van klepel tot Rolex, van n staand horloge tot loup. Friesestaartklok tot … losse onderdelen. Van terin.zooi tot Meistersinger.
Jemig wat veel. Leuk om n x gezien te hebben. Ik kwam om 11.00 uur zo druk, (haast) geen parkeerplaats te vinden. We hadden geluk er ging iemand al weg. Die had zijn buit al binnen.

Het is echt struinen en kijken wat erop je pad komt. Wachten tot je erbij kunt. Voertaal NL maar ook D en GB werd er gesproken door de standhouders. Er is van alles en ik was niet echt op zoek, en liet veel de revue passeren. Natuurlijk ook nog bij het meeting-point geweest maar alleen Hans M gezien en Freddy.

Bij vertrek was ik n oogloup, brilloup, digitale schuifmaat, en n Zenith zakhorloge rijker. Ik had geinformeerd naar n nieuwe digitale schuifmaat kosten 195 e ex btw. Er lag er 1 op n stand zwansich euro, betalen en hard doorlopen. Geen geld natuurlijk. En n horlogebandje voor mijn laatste aanwinst Glashutte. Hier zat n lak-croco band omheen, en is nu vervangen voor n zwart mat uni band. Detail: de wederhelft had dit horloge omgedaan. Wij kijken voor n passende band. hoor ik ineens hee dat horloge ken ik, was het TOM van het forum. Geinig dat iemand dat horloge herkent op n beurs waar tig klokken liggen.

Totaal zijn er meer dan 2700 bezoekers geweest wist de dame bij de kassa te vertellen. Om 14.37 uur de hallen weer verlaten.
Is zeker voor herhaling vatbaar.