Zondag, spelen met de camera

Het is weliswaar geen woensdag, maar dat is geen reden om jullie deze te onthouden.

Klasse horloge…

blijft een chique klok!!

Groet Arno.

de klassieke eenvoud en klasse straalt er vanaf. Zoals de jeugd voortaan
zegt : da’s vet

Schitterend…

Mooi klassiek horloge ! (tu)

Prachtig!

Mijn beste,

Wat een SCHITTEREND horloge is dit. Een horloge uit de verfijnde wereld der ‘Haute Horlogerie’.
Een zeer fraaie vormgeving welke de wet der esthetica ruimschoots overtreft. Klasse hoor. (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Prachtig horloge! (tu)

Je had zo’n grotere broer (de 40mm) toch ook ? Naar welke gaat de voorkeur uit ?
Allebei zeer fraaie horloges. Ik denk dat mijn persoonlijke voorkeur uit zou gaan naar de 40mm versie. Lichte voorkeur voor die stijl van wijzers. Niettemin is de 37 mm hier op de foto ook zeer fraai!

Groet
Mark

wouw…wat mooi he?

Dank voor jullie commentaar.

Ja inderdaad heb ik ook nog steeds zijn grote broer. Eerlijk gezegd draag ik die vaker. Ik vind idd de wijzers van de grote over het algemeen mooier en in ieder geval zijn ze veel beter afleesbaar in alle omstandigheden, met name als er wat minder licht is. Maar in bepaald licht zijn de wijzers van de MGT echt oogverblindend mooi. Niettemin denk ik dat ik uiteindelijk afscheid ga nemen van mijn MGT, maar het doet al pijn als ik daaraan denk…:frowning:

Oeps… ik zie pas op de foto dat ik de kroon heb laten uitstaan… Nou ja, ik zal van de week wel wat nieuwe maken.

mocht je hem weg doen, dan hoor ik graag van je voor wat voor prijs. ik ben namelijk op zoek naar zo’n soort model.

Grt,

Jeffrey

Jeffrey, je hebt een pm.