Zondag weer een Rikketik

Tot zo :smiley:

Ja, tot zo

na lang zoeken, toch nog wat gevonden.
en we waren er toch op tijd bij , we hadden wel wat klein spul 2 bandjes en wat gereedschap maar helaas geen seawolf of seamasterā€¦ heb ik weer.
maar na mijn skx031 aan mijn pa over te hebben gedaan toch maar een nieuwe iets grotere 42 ipv 40mm

seiko skx009modified , de opgelegde indexxen en zwarte dag/datum is zeker mooier .
er zal binnenkort wel een nylon band aan komen maar voorlopig nog even zo


van wie zouden we deze nu weer hebben :wink: , nog bedankt.

joost

Youā€™re welcome.

Een Yaffle band is ook erg strak. Zoā€™n ā€œbondā€-stijltje (een zwarte met twee grijze strepen) pas volgens mij goed bij deze SKX009M.

Mijn aanwinst bestaat uit 3 horloge bandjes. Voor de rest een aantal verkopers aangehoord die echt niet wisten waarover ze het hadden. Ook zijn erbij die prijzen vragen die echt niet reƫel zijn, maar goed er zijn mensen genoeg die de prijzen niet weten.

Toch nog een Dornbluth gespot, dat zie je niet vaak.

Ook ik ben geweest en heb wat ā€˜gescoordā€™.

Een mooi boek over Polshorlogeā€™s (leesvoer voor de eenzame uurtjes op mā€™n kamer), een mooie vintage opbergdoos voor de Omega en 2 bandjes, 1 Di-modell carbon en een NATO strap. En als het goed is heb ik er vd week ok nog een mooie Seiko bij. :smiley:

ben meteen even bezig geweest en idd het staat goed, de nieuwe bond-bandjes meteen kunnen proberen, ik had ook een foto gemaakt maar daar zitten wel heel erg grote vinger afdrukken op het glas dus die laten we maar even achterwegen :smiley:

klopt, dornbluth was mooi, en de prijzen vaak ook al viel het af en toe wel mee al waren dat weer klokje die ik dan weer net niet zocht.

ons viel het op dat er nog aardig wat nep spul tussen door lag, en daar keken we toch van op.

ik dacht gelezen te hebben dat je was gestopt :wink: , welkom terug (tu)

Over de verkoop van neppers op de Rikketik hebben we hier wel eens een discussie gehad, volgens mij vond iedereen dat ā€œnot doneā€. Dat de organisatie dat toestaatā€¦

het was voor mij wel de kan om eens een nepper goed te bekijken,
ik heb een panerai bekeken waarvan de fotoā€™s al eens een poosje terug van langs zijn gekomen en ik moet zeggen het zag er op zich goed uit, het uurwerk was geheel bewerkt , het enige wat ik minder vond was de kroon en de band.

het is wel zo dat er op een stand een aantal neppers lagen, later waren we daar aan het kijken voor een montblance horloge (dit zou niet nep zijn ivm de prijs) en door de andere neppers zijn we ook hier vanaf gebleven.

het vertrouwen is dan wel weg, en dat is jammer.

Was gezelli en hele mooie monsters live gezien.
Maar wat een replicaā€™s lagen her en der,ongeloofelijk.
Ik heb niets tegen replicaā€™s (sorry) maar ga ze niet op een beurs tonen.
Onbegrijpelijk dat zoiets mag.
Er waren 2 stands die VOL lagen met nep.
1 stand was een linkmiechel die had echt en nep door elkaar.
Affijn het zal er wel bij horen.
Ik vond wel dat er weinig Polen waren,deze hebben soms hele interessante klokken.
We moeten weer geduld hebben voor de volgende getikte rikketik.