Zondag weer een Rikketik

Hat kwam tussendoor al even voorbij maar zondag is er weer een Rikketik! Ik ga, wie komt er nog meer?
http://www.derikketik.nl

Ik kom ook, misschien interesse voor een mini-mini-meeting?

Jörgen

Me too.

Mischien moeten we met zijn allen eens een keer de luchroom huren om zo eens met elkaar kennis te maken
mischien niet een gek idee om op zo beurs te organiseren
Laat maar horen dan kunnen we onze nieuwe aanwinsten tegelijk aan elkaar vertonen
Groet
Thomas

Misschien dat Hans er weer een stand heeft die we als meetingpoint gedurende de dag kunnen misbruiken?

Goed idee!

Wel een bepaalde tijd afspreken dan, bijvoorbeeld van 13.00 tot 14.00 uur, zodat je ook wat mensen
kunt ontmoeten!

Jörgen

Vorige keer, maar ik weet dus niet of Hans weer een tafel heeft, kon je daar de hele dag mensen onmoeten. Ik ga zelf denk ik wat vroeger, zo om een uur of 9 a 10.

Ik ga ook, zal wel rond een uur of 13:00 daar zijn.

Hans heeft voor zover ik weet geen stand (zie in een ander topic). Ik ga wel, maar weet nog niet precies hoe laat. Wel in de ochtend.

Ik ben er hoogstwaarschijnlijk niet bij zondag. Als ik al kom dan als bezoeker, een stand zit er dit keer niet in. Ik zit nog te zeer te dubben welke horloges ik zal gaan verkopen.

wij gaan ook , dus misschien tot zondag

Ik moet naar een comunniefeest :X

Ik sta in de kleine zaal, vlak bij de ingang en het restaurant.

Met een paar Seiko horloges :wink:
1/2 tafeltje, ik was er laat bij.

Ik drink mijn koffie zwart :smiley:

Ik ga smorgens rond tien uur heen
even lekker rond kijken.

Ik zou érg graag willen komen, heb alleen helaas geen vervoer vanuit midden Limboland/Eindhoven :frowning:

Heeft de NS die lijnen dan eerder opgegeven dan gepland?? :slight_smile:

Vertrek 13:12
Aankomst 16:02
Reistijd 2:50
Overstappen 2

Eerder gaat niet, bijna 3 uur aan het reizen voor 1 uurtje rikketik. Nee bedankt.

Dat is wel erg kort ja, temeer omdat de meeste standhouders tegen 16.00 uur al aan het inpakken zijn.

Ik ben bang dat mij dat ook niet gaat lukken :frowning: … Ben inmiddels wel erg nieuwsgierig, ik heb namelijk nog nooit een Rikketik-beurs mogen bezoeken…

Ciao!

Harm

Ik ben er pas in Juli. Dan is het geloof ik op Zaterdag en dat is voor mij een meer geschikte dag. :slight_smile: Wiil ook graag nog eens zoiets meemaken namelijk. :smiley: