Mooi gedaan.
Leuk!
Wauw! Ziet er (zeker voor een eerste keer) super uit! #jaloers #ookmaareensproberen
Vind hem prima geslaagd!! Goed gedaan.
Netjes gemaakt! Zo zie je maar waar gewoon beginnen toe kan leiden.
Banden maken heb ik me nog nooit aan gewaagd, wie weet dat ik er door dit soort inspirerende topics ook nog eens aan ga beginnen.
Inspirerend hoor!
Misschien zet je wel een trend.
Mooi gedaan hoor! Het varkensleer heeft een mooie strucuur, waarom zou het zo weinig toegepast worden?
mooi hoor, handige harry zou ik zeggen. Ene elke band die je vanaf nu maakt zal makkelijker gaan denk ik. Wie weet wordt je idd wel bandenleverancier-)
Stinkend jaloers met mân 2 linker handen, knap gedaan!
Mooi gedaan hoor. Ziet er top uit.
fraai hoor. heb je rekening gehouden met de âtekeningâ van het leer waar je het reepje af haalde?
Nee, nog niet. Ik ben eerst maar eens begonnen met een van de kleinere zijvlakken, zodat ik -als het goed zou gaan- de mooie grotere stukken nog een keer kon gebruiken. Deze poging was in beginsel bedoeld om te oefenen, dus eigenlijk heb ik de grootste en beste stukken nog even gespaard. Dat belooft watâŠ
Maar om je vraag te beantwoorden: de tekening in het leer berust deze keer puur op toeval. Inderdaad misschien wel iets om een volgende keer over na te denken.
Heel mooi!!
Mooi Gedaan!
Het wordt tijd voor een nieuwe rubriek De Hobbyhoek
Mooi gedaan hoor!