Geachte forumleden,
Aangezien jullie gek op foto´s zijn (ik ook :D) heb ik onder de welluidende muziek van Lady Antebellum en Earl Scruggs, wat fotos geschoten van een aantal van mijn andere horloges die jullie nog niet gezien hebben.
Veel kijkplezier
Ik zal hier en daar wat commentaar geven op “de beelden”
Een “echte” Now. Gekocht bij de Kijkshop, was in de aanbieding. Wat mij aansprak was/is de afwerking en dat voor 60 euri.
Voor Davis geldt ook: een mooi horloge voor een relatief lage prijs, alhoewel ze nu inmiddels al wat duurder zijn geworden. Deze vond ik prachtig, die hele dunne wijzertjes en de retrograde wijzers hebben ook altijd wel wat. Ook aan de achterkant is de nodige aandacht besteedt.
Vanceur en achterkant. De dagen kunnen in 2 talen.
De Jaguar was destijds bij onze juwelier in de aanbieding voor de helft van de prijs, en dat kun je dan natuurlijk niet laten liggen :D:D (maar is gewoon een prachtige klok, met 2e tijd en gangreserve.
Al 8 jaar oud en “stil going strong” ook de zenderontvangst is nog prima.
Ingersoll niet het meest geliefde merk hier op het forum, maar ze maken toch af en toe leuke dingen. De regulateur is een gelimiteerde versie.
Nog een (plak)merk. Een rover en lake. Een huismerk van een duitse winkelketen. De armband is massief. Vond het een leuk ding met datum- en gangreserve wijzer en een geheel ronddraaiende onrust. (of heet dat niet zo:S)
Dit is een “spirit of marine” een duits horloge die ik tijdens een fietstochtje heb gekocht bij een winkeltje in duitsland, die er mee stopte, voor 80 euri kon ik die niet laten liggen
Tot slot de achterkant van mijn Hamilton Riva, met datum en gangresereve. Op een of andere manier lukt het niet om een knappe foto van de voorkant te maken (te veel reflectie?):X
Groet
Herman,
Orisfan