Zondagse overpeinzingen...

De GS is echt een prachtig horloge. Ik kreeg hem niet passend om de pols. Dat was/ de enige reden voor verkoop/inruil bij Jaap
Als hij voor jou passend was lijkt me de keuze eenvoudig

1 like

GS springt eruit. Andere twee ook mooi.

1 like

Voor mij persoonlijk: Damasko is mij echt iets te sober design. GS is mooi, maar zou ik te weinig dragen. De Landmaster spreekt mij het meest aan. Succes met de beslissing.

1 like

Voor mijzelf geen GS, maar hier zou ik er ook voor gaan. Die Land Turtle is best druk. Damasko is ook wel een goeie, want die zie je niet zovaak (in het wild), wel mooi clean.

1 like

Opvallend hoe verschillend de drie horloges zijn. Veel wijsheid toegewenst. Ben benieuwd.

1 like

Jouw aan/verkoop verleden gezien over de laatste jaren zou ik graag aan je willen voorstellen dat je de Landmaster neemt, dan ben ik graag de volgende in de rij :+1: :grimacing:

1 like

Absoluut de GS. Gewoon heel mooi en bij veel gelegenheden te dragen. Seiko is te druk. Damasco te opvallende minuten markers naar mijn mening.

1 like

Dank allemaal voor de input en het meedenken. :+1:

Het is iig duidelijk hoe jullie erover denken… :grinning:

2 likes

Suggestie is de Hanhart 417 ES Flyback

image

2 likes

Daf, voor wat jij afschrijft huur je een prima kluisje bij DNK.

Echt ideaal. Ja, klote dat je er soms niet bij kan… Maar als je ze gaat halen, dan is 't net een nieuwe. :wink:

Zo heb ik mijn VC te koop gezet en die kan ik pas over 2 weken ophalen :see_no_evil::rofl:

1 like

Haha…:grinning_face_with_smiling_eyes: Ja die afschrijving blijft een dingetje. :confounded:

:sweat_smile: Ach je hebt nog een kekke gouden Speedy om te kunnen overbruggen. :wink:

Is een leuk ding…de witte.

1 like

Ligt ook in de kluis. :see_no_evil:

1 like

Zwart is niet wat je zoekt Daffie?

https://www.horlogeforum.nl/t/grand-seiko-sbga285-39mm-spring-drive/485503

2 likes

Prachtig…de tegenhanger van m’n champagne spring drive van toen. Maar deze is mij helaas iets té gedragen. Plus 39mm is niet perfect voor mijn pols weet ik inmiddels.

1 like

Veel te klein voor die boomstammen van jou!

1 like

Yup. Maar het is wel hét model als je een betaalbare spring drive zoekt. :ok_hand: Dus voor iemand anders die nog twijfelt…niet doen…gelijk actie nemen!

2 likes

Zeker! Dat gedragen valt in de praktijk wel mee, ik verras liever in positieve zin bij een overdracht :wink:

1 like

Dat is goed om te horen. Het valt ook zekers mee, maar voor mij net iets teveel. Een GS draag ik altijd graag in bijna perfecte toestand. :blush:

2 likes

…verkocht? :+1: