Zonder gêne: deel je meest afschuwelijke horloge plus verhaal

Veel mensen zullen het herkennen: je kijkt tussen je horloges en ziet een afschuwelijk exemplaar waarvan je denkt “vooral niemand vertellen of laten zien”.
Het forum is redelijk anoniem, dus wtf kan het ons schelen om dat juist hier wel te doen?
Ik trap af:
Een aantal jaar geleden was ik in Kuala Lumpur en liep uit verveling over de Chinese markt met vele fake artikelen. Geen enkele intentie om iets te kopen maar stond toch te kijken bij de horloges.
De verkoper begon zijn pits, hoge prijs maar goeie kwaliteit etc etc. Geen interesse, ga niks kopen, alleen kijken. Lang verhaal kort: hij begon een eenzijdige onderhandeling, ik zei niks en uiteindelijk mocht ik dit pareltje meenemen voor 3 of 4 euro (begon natuurlijk bij 50 of zo). Heeft het 2 dagen gedaan dus dat was gelijk mijn straf.
Ga het wel nog weg gooien ooit denk ik en zou nu nooit een fake watch kopen maar ja dit is al 10 jaar terug of zo denk ik.
Ben benieuwd wie volgt…

Heb de foto van mijn gedrocht verwijderd. Inderdaad een regel dat er geen foto’s van replica’s geplaatst mogen worden…
Maar goed: dan maar zonder foto verder.
Neem van mij aan: het horloge is net zo lelijk als het gezicht van de verkoper, die werd steeds kwaaier omdat ik niet meedeed met het onderhandelingsspel…

2 likes

FORUMREGELS
De volgende handelingen of activiteiten zijn NIET toegestaan;

Aanprijzing of afbeeldingen van replica’s, inclusief vermeldingen van sites of andere vindplaatsen ervan;

IBTL :wink:

2 likes

Jammer van je 2 euro…:joy:

4 likes

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

Dit topic is na 24 uur automatisch geopend.

Om dit topic toch te voorzien van een paar plaatjes… ik heb misschien nog wel een “fout” horloge.
Namelijk een Pathos automaat, gekocht ooit via eBay.
Lange tijd gewoon opzij laten liggen en vorige week toch nog eens een dag omgedaan maar voelt echt niet lekker. Heel licht horloge, weinig body, geen saffier glas, waarschijnlijk Chinese automaat?

Al eens een topic met een recensie over gemaakt. :upside_down_face::upside_down_face: