Zoon nieuwe auto, vader nieuw horloge

Vandaag mocht ik met onze jongste mee z’n splinternieuwe auto ophalen, een Audi A1 Epic met zo ongeveer alle opties. Aan de koffie bij Audi “Pouw” kreeg ik tot mijn grote blijdschap een Audi horloge! Op het moment dat ik dit schrijf ligt het voor het raam te zonnebaden. In het verleden heb ik twee Audi’s gehad en ondanks dat ik nu in een Ferrari rode Fiat 500 rijd, blijf ik Audi een warm hart toedragen en wie weet in de toekomst.
Het horloge heeft een Seiko/Epson uurwerk, een prachtige blauwe dial. Verder is de kast mooi afgewerkt en de band is van kalfsleder.

Hierbij de foto’s:

143 likes

Hoi Hans,

Wat een mooi horloge man! :ok_hand: Lijkt qua model een beetje op de Junghans Meister modellen (het zou mij niet verbazen als ze door Junghans worden gemaakt voor Audi…). Ik wens je er heel veel plezier mee! :+1::wink:

1 like

Wat een gaaf horloge! Wat is de diameter?
Tof dat die ‘Made in Germany’ in. Zoals het hoorde bij VAG. :sunglasses:

1 like

Dank je wel Harry, inderdaad een beetje Junghans looks!

1 like

Leuk presentje, mooi ding ook nog!

1 like

Haha, leuk horloge. Sportief.

1 like

De batterij is al vol dus hij mag weer om de pols :wink:

1 like

Dat is wel een heel leuk presentje! Was er nog een speciale reden dat je uitgerekend een horloge kreeg? Ik heb dit nog nooit gehoord namelijk haha.

Veel plezier er mee :grin::+1:

2 likes

Hooi hoor Hans, veel plezier ermee…

1 like

Vier weken geleden ben ik met onze zoon mee geweest om de auto uit te zoeken en de (jonge) verkoper herkende meteen m’n Seamaster en bleek een enthousiaste horloge liefhebber. Onze zoon heeft daarna nog wat gelobbyd en zo kwam van het ene het andere😁.

15 likes

Dank je wel Patrick, de diameter is 41 mm

1 like

Gefeliciteerd, mooi horloge

1 like

Audi? Is dat een of ander plakmerk? :grinning:

1 like

Het zijn vaak wel plakkers, die Audi rijders😀.

17 likes

Dank je wel, de Audi ringen staan er ook mooi bij.

1 like

Dank jullie wel!

4 likes

Ik dacht dat BMW rijders meer plakkers zijn :wink: Mooi horloge btw.

1 like

Mooi horloge! Geniet er van.

1 like

Wat leuk! geniet ervan! :wink:

1 like

Gefeliciteerd Hans! Wat een mooi horloge zeg! Ondanks dat ik een BMW liefhebber ben moet ik zeggen dat ik een zo mooi horloge daar nog niet heb gezien! Veel plezier ermee en wel je mooie Omega ook draagtijd blijven geven hè…:smile:

1 like