Zou deze voor 1000 euro meemogen?

Dit schitterende horloge staat op de site van de webwinkel van juwelier Eugene van Baal te Nijmegen.

Volgens die site is hij afgeprijsd van 1495 naar 1125 euro.

Van alle horloges die ik tot nu toe heb gezien op internet spreekt deze mij tot nu toe het meeste aan.

Echter is mijn budget maar 1000 euro maximaal (meer kan ik er echt niet uitpersen helaas).

Zou ik deze dan toch mee kunnen krijgen voor 1000 euro als blijkt dat hem toch heel graag zou hebben?

Waarom kom je dat hier vragen en stuur je niet gewoon een mailtje naar de betreffende juwelier?

Ik ga zaterdag naar wat juweliers, maar ik dacht dat iemand er hier misschien iets over zou kunnen zeggen, juist omdat ie al afgeprijsd zou zijn, al zegt dat niet zoveel.

Beetje ongeduldig zeg maar :smiley:

Beste is om gewoon langs te gaan, te laten blijken hoe mooi je het horloge vindt en aan te geven dat deze boven budget ligt.
Mochten ze niet op jouw uiterste prijs gaan zitten gewoon weggaan en eventueel later die dag nog eens terug komen om het wederom te proberen.
Als ze dan nog niet happen is de keus aan jou: weggaan en evt. naam/telf. nr achter laten of toch overstag gaan.