Zou dit wat zijn?

Ik wil een stalen band voor mijn MeisterSinger, vooral voor de zomermaanden, ik vind echter de band van MeisterSinger zelf, met een prijs van €385,- veel te duur.

Wat is jullie mening over onderstaande combinatie, hot or not en in geval van not welke banden zou ik ook in overweging kunnen nemen? graag jullie tips!

Hoi Tobias, in tegenstelling tot wat ik net bij de bandkeuze van El Penumbra heb geschreven vind ik hier de mesh wel kunnen. Andere stalen banden worden te grof t.o.v. het horloge denk ik.
succes!

Hmmm,
ik vraag me af of deze band niet een beetje iel is voor deze klok.
Maar dat zie je pas als 'ie er op zit.
En: ik geloof te zien dat de kast glimmend is en de sluiting van de band mat.
Dat is niet zo’n geslaagde combinatie dan.
Succes met je zoektocht en je besluitvorming.

grootmokum Schreef:

Hmmm,
ik vraag me af of deze band niet een beetje iel is
voor deze klok.
Maar dat zie je pas als 'ie er op zit.
En: ik geloof te zien dat de kast glimmend is en
de sluiting van de band mat.
Dat is niet zo’n geslaagde combinatie dan.
Succes met je zoektocht en je besluitvorming.

te iel is inderdaad ook een beetje mijn zorg, aan de andere kant wordt het met een lugafstand van 20mm nooit een lel van een band, welke dan ook. De bezel is glimmend en de zijkant van de kast is mat dus een combinatie daarvan in de band zou nog wel gaan denk ik
Bedankt vast voor het meedenken!

Het is inderdaad een pittige prijs, maar ja het good old gezegde van Gucci kan je misschien over de brug helpen.

QUALITY IS REMEMBERED LONG AFTER THE PRICE IS FORGOTTEN.

Ik zou de aankoop zeker waard vinden, zeker omdat je een limited edition heb en dus iets bijzonders.

Succes met de overwegingen.

Met zo een limited edition ging ik ook voor de orginele.
Kost wel duur maar we goed afgewerkt en prachtig van opbouw.
Heb je die band al eens in je handen gehad?
En je moet zeker afdingen tot 300.
Die andere mesh kosten toch ook al tegen de 100
Ik heb zelf de Granmatik van Meistersinger 52 mm maar er is nog geen 24 mm in de maak ,anders zou ik die er graag op hebben.
Ben benieuwd wat je gaat doen.

Jack

Reanto en Jack hebben een goed punt.
Eigenlijk wil ik ook het origineel maar realiseer ik me dat ik het vooral NU te duur vind. Heb dit jaar twee nieuwe aanwinsten en een derde, grote, aan het einde van het jaar op komst.
Kortom ik stel het voorlopig uit en onderhandel me volgende voorjaar naar een betaalbaar MeisterSinger exemplaar!

Dank voor het meedenken

Is het een bruine of zwarte wijzerplaat op je foto hierboven?
Ik had mijn Granmatic met zwarte wijzerplaat even op die MS band gelegd en het ziet er fantaaaaaaaaaaaaaaastisch uit.
Dus even sparen en niks anders kopen , naderhad heb je er spijt van en heb je zoals mij een kast vol ongebruikte leren en stalen banden.
Ik wacht tot de 24mm uitkomt, als die komt!
Groeten
Jack

jackwillen Schreef:

Is het een bruine of zwarte wijzerplaat op je foto
hierboven?
Ik had mijn Granmatic met zwarte wijzerplaat even
op die MS band gelegd en het ziet er
fantaaaaaaaaaaaaaaastisch uit.
Dus even sparen en niks anders kopen , naderhad
heb je er spijt van en heb je zoals mij een kast
vol ongebruikte leren en stalen banden.
Ik wacht tot de 24mm uitkomt, als die komt!
Groeten
Jack

De plaat is diep bruin met opgelegde zilverkleurige indices. Ik ben bang dat het een hele goede match gaat vormen met de MS band:D