Ik vind hem, naarmate er meer foto’s komen, steeds mooier worden !
Ben ook erg benieuwd hoe die straks bevalt .
Vind hem namelijk best wel op de Tudor lijken en die vond ik op de foto ook geweldig alleen irl om de pols viel hij best wel tegen…
Vandaag ontvangen en ik ben onder de indruk! Wat een fijn klokje! De zwarte band vervangen door een Mesh van watchgecko:+1:!!! Alsof ie ervoor gemaakt is.
Oeh, ziet er lekker uit! Maar ja, ik ben ook een sucker for dit soort retro gebeuren! Hoewel ik zelf een dergelijke klok lekker op een rallyband zou dragen. Dat hoort er imo echt bij. Ga morgen, als ik effe tijd heb, ook 'ns kijken voor een rally strap voor m’n PRS516. Gaat volgens mij een heel fijne combi worden. Gefeliciteerd en ben benieuwd naar je gebruikerservaring over een tijdje. Houd ons op de hoogte! En voor nu geniet ervan!
Dank voor jullie reacties. Het bandje dat bij het horloge kwam is netjes, maar niet echt hoogstaand voor mijn gevoel. Dat vind ik verder ook niet zo’n probleem. Deze kleurstelling is uitverkocht, maar momenteel is er een pre-order mogelijk voor een blauwe kleurstelling en grijs. Ipv een seiko uurwerk zit er dan een Miyota uurwerk in en een mooie gegraveerde van een oldtimer op de achterkant.