Regelmatig zie ik topics voorbij komen over horloges op kickstarter. Het lijkt mij ook leuk om een horloge te hebben die gelimiteerd wordt uitgebracht. Na wat zoekwerk naar een racing chrono, ben ik uitgekomen bij het volgende horlogemerk.
Specificaties zijn als volgt (ik ga voor de groene btw);
Both available versions costs 190usd ( Green and Yellow) based on new vk64 movement, sapphire crystal with AR underside, wr10atm, case 42mm, strap 20mm, thickness 12mm.
Aanbetaling is gedaan. Ben erg benieuwd of het wat is?!
Aanbetaling al gedaan, en nu pas vragen of t was is? Zou t juist andersom doen. T uurwerk ken ik niet. De rest moet zich denk ik nog bewijzen.
Ze zien er wel leuk uit. Vd 2 vind ik de gele mooier, maar de groene met die blokjes subdial heeft ook wel iets. Als ik de tudor heritage chrono zou nemen, dan ging de voorkur uit naar geel. Anders groen.
Het blijft natuurlijk altijd een gokje, vooraf aanbetalen. Maar ik heb vooraf al veel gemaild met de initiatiefnemer en op WUS werd ook positief gesproken over eerdere leveringen.
Het uurwerk is een Seiko VK64, zelfde als in de Autodromo Prototipo, zgn hybride meca-quartz.
De specs zijn dus prima, nu afwachten hoe die in het echt aanvoelt?!
Het blijft natuurlijk altijd een gokje, vooraf
aanbetalen. Maar ik heb vooraf al veel gemaild met
de initiatiefnemer en op WUS werd ook positief
gesproken over eerdere leveringen.
Ik bedoelde dat je eigenlijk al de knoop hebt doorgehakt met de aanbetaling
Thanks!!! So far, so good!!! Voor de geïnteresseerden…, de Chrono series 3 is nu ook te pre-orderen. Ook zeer geslaagd qua kleurstelling, maar met een Miyota uurwerk ipv Seiko.
Nu maar afwachten…️!!!
Volgens mij zijn dit de eerste ondanks dat het de Series 2 is. Voor de series 2 zijn er volgens mij alleen prototypen gemaakt of zeer kleine oplage.
Deze modellen zijn natuurlijk geënt op de populaire modellen van o.a. Tudor, maar als je op hun site kijkt, zie je ook dat ze voor de volgende projecten eigen ontwerpen aan het uitwerken zijn. Ik heb al een aantal foto’s van dit ontwerp mogen aanschouwen, maar deze mag ik op hun verzoek nog niet openbaar maken helaas.
Ben dus erg benieuwd naar de daadwerkelijke kwaliteit.