Sinds een tijdje ben ik op zoek naar een duiker om aan mijn collectie toe te voegen.
Uiteindelijk heb ik besloten dat het de Oris Aquis Date 43mm met gradient blue wijzerplaat en rubberen band moet worden.
Tweedehands komt hij niet vaak voorbij en daarom heb ik een aantal officiële dealers in Duitsland om hun prijs gevraagd. Bij een van hen kan ik het horloge voor 1100 euro inclusief verzendkosten kopen tegenover de listprijs van 1450 euro.
Ik wil er niet te lang over nadenken en het horloge kopen voor die prijs.
Maar voor de zekerheid even bij de experts hier checken.
Zou ik nog ergens anders een betere prijs krijgen?
€1020,- nieuw op Chrono24 bij een Italiaanse trusted seller. Komt nog wel verzendkosten en trusted checkout bij tenzij je direct betaald en de verzendkosten er af kan pingelen. Succes
Damn dat is een snelle reactie.
Gezien de ervaringen van anderen hier op het forum met de combinatie Italië en Chrono24 ben ik hier een beetje huiverig voor. En voor 80 euro durf ik dit “risico” niet te nemen.
Je zou hem ook op kunnen laten sturen en als je dat niet vertrouwd hier op het forum vragen of er iemand in de buurt woont, en of die hem op zou willen halen en versturen.
Maar persoonlijk zou ik er voor 90 euro meer ook niemand mee lastig willen vallen
Als je ook reis TIJD (waarom?) gaat rekenen, kom je zeker niet lager. Gewoon in Duitsland kopen dus. Verschillen zijn marginaal en je vind de “risico’s” te groot.