Lastige keuze mede omdat ze zo verschillend zijn. Als je ze beide mooi vind, dan zou ik lekker doorsparen.
Dat lijkt mij ook het beste
Ik snap zeker het dilemma; beide prachtig. Maar die smp heeft net wat meer bijzondere details zoals skeletonized wijzers, applied omega-logo, glossy wijzerplaat, datum, keramische bezel en karakteristieke band.
Omega veeeel mooier.
Denk bij de Rolex het kroontje eens weg en dan is het gewoon een dertien uit een dozijn montre.
groetjes Lenno
In dit geval. Omega houden. Die vind ik persoonlijk ook mooier dan deze Rolex
Is het deze?
In dat geval zeker het overwegen waard. Verder niet te vergelijken horloges dus ik kan geen zinnig antwoord geven.
Doen!!! Wat een leijke band en skeletwijzers !!
Lekker luxe probleem; Die Seamaster kun je altijd nog 'ns kopen als je spijt krijgt!
Ik zou het zeker doen.
Ik zou nooit zo zeker zijn van iets in mijn leven. In deze: de Rolex.
Ik ben best wel een Omega liefhebber, maar ik zou voor de OP gaan. Every day.
Omega voor een Rolex = +1. Zeker doen maar ik zou voor een ander model gaan. Is een Datejust niks voor jou of anders een Explorer 1?
Nee. Niet voor deze OP
Inruilen op een rolex zou ik doen, alleen niet deze
Voor mij een no brainer.
Geen fan van die Seamaster modellen.
Dus absoluut de Rolex.
Saaiste Rolex die er is. Net een Seiko 5je.
Gelijk doen !
Doen!
Rolex is veel veelzijdiger en wat mij betreft veel mooier ook.
ABSOLUUT niet ruilen.
Kijk nou eens goed naar het verschil…Echt een prachthorloge ruilen met iets verschrikkelijks saai
Uitstraling nul.
Ik snap je idee wel. Ik heb net twee van mijn Seamaster 300 verkocht hier op HF. Ik vond ze prachtig, maar ik droeg ze nooit omdat ik ze wat te groot vond vallen voor mijn pols. Maar ik zou dan als vervanger niet voor zo’n Rolex gaan. Ik heb in plaats van mijn Seamasters een Grand Seiko Spring Drive gekocht. Dat is een veel interessanter horloge dan welke Rolex dan ook. Erger nog, ik heb nu zelfs twee Grand Seiko’s…
Prima idee om een seamaster tegen een Rolex in te ruilen, maar dan niet tegen deze blauwe OP.
Even verder zoeken maar iets mooiers!