OP 39mm wellicht wel, OP 36mm sowieso niet.
Voor het advies heb je hier niks te zoeken : 20-16 voor Omega. De rest wil ze allebei
Niet doen, zal je spijt van krijgen
Persoonlijk zou ik de SMP houden. Als er nou een heel mooie Explorer I langs kwam was het iets anders (misschien) …
Gewoon de Rolex, die Seamasters krijg je bij iedere supermarkt bijna nagegooid bij besteding van meer dan 50 euro
Ik zou voor de Rolex gaan. Maar het gaat erom wat jij mooier vindt en prettiger vindt om te dragen. Heb je de Rolex al eens om de pols gehad? Welk gevoel gaf het je? Dat is uiteindelijk 100 keer belangrijker dan wat iedereen hier op het forum voor advies geeft.
Never, maar dat is ook omdat ik meer van ben van omega dan rolex. Buiten dat vind ik in dit geval de omega gewoon mooier dan de rolex.
Jazeker wel!
Ik zou het niet doen André. De Omega is zo mooi.
En de Rolex vind ik oersaai, zoals de meeste Rolexen, daar gebeurt niets als je daar naar kijkt. Elke vorm van spanning ontbreekt.
En ik maar denken dat de elite hier een GS quartz heeft.
Zeker DOEN
Dan wel voor een DJ
Toch ben ik benieuwd…
Van alle mensen die de blauwe O.P. saai/lelijk etcetc vinden , hoeveel hebben hem gedragen?
T’is een plaatje.
Nope,…De Omega vind ik vele malen mooier,…
Nee, dat zijn de sukkels! En fuck de elite!
Fijnbesnaard als altijd…
Sommigen willen nu eenmaal een meer aanwezig horloge denk ik. Ik ben ook fan van meer ingetogen en klassieke lijnen. Die OP is prachtig in mijn ogen.
Normaal ben ik niet zo van de Rolex (vooral door de datumloep waar ze hun horloges helemaal mee verpesten imo), maar dit model is top, zou het gelijk doen
Beide saai. Niet lelijk