Zou je dit doen?

Rolex likken… damn, ik word oud, mis de trends van dit moment vrees ik.

1 like

U riep?

3 likes

Nou, ja,

De gemiddelde Oris Zeigerdatum of Sixty-Five danwel de gemiddelde Halios Seaforth doet mij veel meer dan alle Rolexen, als ik ze in de handjes heb.

Dus je bent de enige niet. Ik moet goddomme gewoon een Oris Sixty Five kopen of zo.

De Explorer II met witte plaat. Die plaat en sunburst bezel die je tegemoet schitteren vanaf je pols zijn iedere keer weer een feest!

Exhibit A:

EDIT: beter plaatje van de bezel :heart_eyes::

(Klikkon maar!)

Als je hem naast een BB58 (top) en een SBGJ219 ofzo zou leggen, zou ik de keuze lastiger vinden. Deze GS vind ik gewoon niet zo mooi (en een beetje een matige kopie van de Rolex; kan het helaas niet anders zeggen).

Succes!

2 likes

het zijn 2 compleet verschillende horloges, een duiker vs. een sporty dresser, ik denk dat je die keuze alleen zelf kunt maken, ik geef de voorkeur aan de duiker in deze, in ieder geval niet zomaar een Rolex kopen omdat er een kroontje op staat

Zet hem dan op zijn minst op jubilee.

Oh @SwedishChef, ik heb de jouwe een keer aan een Watchgecko jubilee gehangen. Ik kon het niet…niet doen. Dat heb ik geprobeerd, maar ik hield het niet vol.

Groetjes,
Han

2 likes

OMEGA natuurlijk

Als er iemand hier niet geeft om een kroontje hier of daar dan is het @dreski wel…

Omdat er Rolex op de wijzerplaat staat? :slight_smile:

Zonder enige twijfel, go for it :+1:

Ik kan niet wachten tot ik jouw gouden DD in handen krijg. Ik laat mijn stoutste dromen uit komen.

1 like

Van mij mag je. Maar jij durft die band er niet af te halen :joy:

1 like

Ik laat me niet meer tegenhouden. :wink: De drempel is weg; Watchgecko op mijn Explorer, tsss.

1 like

Dat durft niemand omdat het van die zachte gouden holle schakeltsies en linkjes zijn. :slight_smile:

1 like

@dreski

The camera never lies :sunglasses:

3 likes

De mat ligt op z’n kop…

:beers:

4 likes

Ik begreep dat de AIVD nog mensen zoekt :ok_hand:

Ze hebben hem zelf natuurlijk ook ooit aan de GMT Master gehangen maar ik vind een jubilee band veel te chique voor op een sporthorloge. Prachtig op een DJ!

2 likes

Chique?!! Dat maakt hem juist meer sporty vind ik.

1 like

Dan vraag ik mij ook altijd af maar mensen die jubilee’s vandaan toveren. Kan er echt geen een vinden!

Dat is als een auto met full options inruilen voor een BMW die nog slingers heeft aan de deuren. Niet doen dus.