Zou je dit doen?

Hou op met die onyx dial. Echt. Gast. Serieus. Ik wil het niet meer horen. Anders stop ik gewoon nen keu in die smikkelbips van je. Dude. :face_vomiting:

1 like

Nee.

Dat is mijn end game baby.

1 like

De keu in de smikkelbips? Of die Onyx dial? Waarom zou je een horloge willen waarop je niet af kunt lezen hoe laat het is, en wat je maar twee maal daags ongeveer gelijk kunt stellen op dat kroontje?

1 like

Ha, dies makkelijk. Omdat ik hem cooler vind dan eentje waar je het wel op kan.

2 likes

:joy::joy::joy::joy::rofl:

ik zou een 18038 kopen en een losse onyx… :sunglasses:

:beers:

2 likes

Dude, ik overweeg een Tudor en een GS. Als afschrijving me zou boeien, zou ik daar al niet aan beginnen :joy:

Die Rolex zal het wel beter doen. Om hem vervolgens in te ruilen bij een schimmig heerschap in een statig herenhuis in Friesland voor een nog duurdere…

3 likes

Als je dat doet ga ik dit ding voor je bestellen:

Voor naast je horlogekistje, op je nachtkastje of eventueel de schouw. Dan kun je nog eens aan me denken.

1 like

Als je een gouden DD met deze plaat hebt, dan bepaal je zelf wel hoe laat het is.

5 likes

Het was een grap. Ik suggereerde dat je 'm hartstikke goedkoop aan mij door moest knikkeren. Omdat ik op die’n 58 geil maar er geen geld voor heb.

3 likes

het mooie van de onyx is dat je eraan kan likken zonder je tong open te halen aan de indexen…

en als je likt… dan maakt het niet uit hoe laat het exact is…:slight_smile:

3 likes

Over het algemeen heeft Han een prima smaak wat betreft Rolex’en. Op die kleurrijke bandjes na dan… maar +1 voor de jubilee!

1 like

Nee zou ik niet doen, de Seamaster is een sportief horloge en ook nog lekker slank (12.8 mm dik), de Rolex een tijdloos (en zoutloos) horloge dat overal bij past. Haalt wel een beetje het plezier eruit. Ik zou de Rolex OP erbij kopen, en dan de witte uitvoering.

Als je nu de Seamaster zou willen omruilen voor een Submariner had ik het ook niet direct geweten (2x zo duur), maar dat is dan een beter vergelijk. Tenzij je levenstijl wat serieuzer aan worden is. Dan is de OP wel logisch.

rolex. niet rolexs of rolexen of rolex’en…

heb ik van horen zeggen hè! ik ben de berichter!

Ik heb geen idee van al die typenummers omdat ik mij niet in Rolex verdiep en de meeste Rolex topics oversla.
Maar wat je noemt, sd, sub, Daytona etc. Ik heb ze allemaal wel eens in handen gehad in de afgelopen jaren. En het doet mij dus werkelijk niets. Ik zal wel een barbaar gevonden worden maar het is mijn gevoel.
Omega daarentegen, daar mag ik graag naar kijken, heb er (nog) nooit eentje gehad helaas.

dat is inderdaad een rolex! :slight_smile:

tijdloos en past bij alles!

Sorry daarvoor dan. Ik bezit er (nog) geen… laat staan twee, voordat ik m pas echt kan gaan gebruiken

1 like

exuses waren niet nodig hoor! ik heb het ook alleen maar van horen zeggen…

cheers

Heb het over de Oyster Perpetual he! Ik zou heel graag de witte willen hebben en wellicht komt die er ook. Maar het is nou niet bepaald een horloge met een eigen karakter. Heel erg aan de safe side. Niks mis mee, maar daarom dus oren dicht zoutloos oren weer open

1 like

Mooi! Maar dan wel elke dag smikkelbipsdag?

1 like

Zondag. Anders zou ik er gek van worden.

1 like