Voor die olive OP had ik het gelijk gedaan, maar in dit geval is de Omega vele malen mooier
Ik zou hem ruilen, maar dan wel voor een blauwe 114300.
Denk beide merken en merktekens eens weg en kijk alleen naar de horloges zelf, wat zegt je gevoel dan?
Daar heb je heel goed punt.
Vaak is het merk toch wel een dingetje.
ik snap dat je dit zegt over het voorgestelde model rolex, maar:
heb je wel eens een sd 1665 omgehad? of een submariner 1680? of een daytona 6263/65 of een explorer 1655 of welke andere vintage dan ook…
echt daar gebeurt zoveel… ik heb nog geen enkele andere tool watch gezien die dat gevoel geeft dat overal over nagedacht is… (zeker vintage) nou ja een tudor…
Kunnen we hier ook het “grote wat zou je doen?” topic van maken?
Ik zit met een dilemma. Een van deze Explorers ( zwart/wit om het even ):
Of voor een klein beetje meer centjes deze twee samen?
Hoe is dat een dilemma? Serieus, gast…
Een Tudor 58 en een GS in plaats van één Explorer II? Dat kan toch geen moment van twijfel opleveren?
De Tudor 58 is an sich al honderd keer mooier dan die rare Explorer II, als je dan de GS er bij optelt, poeh poeh. Nou nou. Toe maar.
prima om het topic hiervoor te gebruiken!
maar ja… ik zou dan toch eerst de tudor bb58 kopen en een explorer…
Nee, die Omega heeft toch veel meer karakter dan die Rolex. Misschien die Rolex er bij voor de saaie dagen.
Je had hier een poll van moeten maken, ben heel benieuwd wat daar uitkomt.
Mijn mening:
Ga voor de Rolex, om de eenvoudige reden dat ik deze Omega niet mooi vind (band, bezel, wijzers). Beetje ‘ninetees stijl’ waarbe de Rolex tijdlozer is. Maar ja, jij hebt hem ooit gekocht en denkt daar waarschijnlijk anders over…
Ben wel benieuwd wat het wordt, laat je het weten?
Bedankt voor het duwtje wat ik nodig had
- omega
- rolex
0 stemmers
Geniaal!!!
haha het was jouw idee!
Beter goed gejat dan slecht bedacht, toch?
Ik zou alleen de Tudor kopen Dennis! Je kan wel zonder die andere drie.
Eensch. Die Polar zou bij mij naar alle waarschijnlijkheid geen blijvertje zijn. De Tudor wel. Qua looks en afmetingen zonder meer.
Twee keer bijna is nog steeds mis.
De Explorer dus. Zonder ook maar iets dat op een twijfel lijkt.
Ik vind dit wel een leuk idee. En dan kan ik ook eindelijk een keer een ander laten beslissen over mijn geld.
Wat zouden jullie doen?
Een 18038 kopen (ga ik doen)
En doorsparen voor een Tudor BB58.
Of een 18038 kopen en doorsparen voor de Onyx dial?
- Een 18038 kopen en doorsparen voor de Onyx dial.
- Doorsparen voor een Onyx dial met een 18038 om.
0 stemmers
En ja. Ik hou de optie open voor een custom dagschijfje.
Gewoon kopen, enorm veel op afschrijven en dan onderhands verkopen aan een schimmig heerschap in Flevoland om de publieke schaamte van het afschrijven maar te ontwijken. Zo’n baardmans. Die wel van een gebold saffiertje houdt.