Zou je een Invicta upgraden?

Ja dus,

hier een paar verse foto’s van mijn Ocean Ghost
Heb 'm laten upgraden door er een saffier in te laten zetten met
een loupje aan de onderzijde van het glas.

Ik zou er niet eens één kopen :wink:

Ik zou er ook niet eens een kopen, maar ik kan wel begrijpen dat je het doet als je van het model of van het merk houdt.

Verder vind ik hem heel mooi. Een cyclops is altijd een pluspunt, vooral eentje die aan de onderkant is bevestigd. :slight_smile:

ticothijs82 Schreef:

Ik zou er niet eens één kopen :wink:

Ik ben via Invicta eigenlijk met deze maffe hobby in aanraking gekomen.
Heb het merk leren kennen als een merk waarvoor je veel horloge voor je geld krijgt.
Deze beschikt over een strak lopende Miyota 8215 automaat.
Er zit veel staal aan deze klok, 46mm van oost naar west, zonder kroon.
Mooi kastontwerp zodat hij mooi op de pols zit.

Ik koop mijn Invicta’s meestal 2e hands en ik weet waar ik van af moet blijven.

Dat is ook een mooie manier om met horloge’s te beginnen. De Invicta’s kunnen me niet echt bekoren, mede door hun kloeke chunky verschijning. Die Miyota motoren zijn natuurlijk prima (tu)

Ik vind hem iig gaaf, mooie upgrade.(tu)

Beste Maestro, je hebt zulke mooie horloges (ken er 2) ik snap niet helemaal dat je nog lol kan hebben aan een Invicta. Voor mij geld dat het mooist stuk gedragen wordt, rest blijft liggen.

Als je 't klokje leuk genoeg vind, waarom niet? Denk dat m’n Monster en 007’s ook zoiets kosten, en ik vond 't daarbij zeker de moeite waard.

Enneh, kijk je nu niet met ‘hernieuwde blik’ naar je klokje? Ik deed dat zeker wel!

Als je het leuk vind gewoon doen, en het staat hem goed. En zelf draag ik vaak juist de goedkopere. Ik draag de duurdere bijvoorbeeld niet als ik met de kinderen ga spelen. Heel vaak pak ik een vintage diver met nato strap koste ongeveer 75€ terwijl ik ook horloges heb die een veelvoud hiervan kosten.

leuk van invicta vind ik heb gebruik van gewoon goede uurwerken, miyota en eta. Quartz en mechanisch door elkaar. Het fashion uiterlijk kan ik erg waarderen. Het is ook niet voor de doelgroep van een tijdloze Omega of Rolex, maar gewoon voor mensen die nu een horloge zoeken wat ze zit seizoen en dit jaar mooi vinden :smiley: gewoon leuk dus.