Bij teveel twijfel niet doen. Maar je vind deze Oris mooi, zeker de dial en van een goede deal kun je natuurlijk ook best blij worden
Wat verwacht je van ons als jij hem mooi vind en het is een goede deal, als wij het niks vinden terwijl wij niet degenen zijn die het horloge van dragen doet onze mening er niet toe.
Wel een Oris fan maar deze doet mij niks.
Ik wist het welā¦
maar toch deed ik het
ā¦
Okay, genoeg advies jongensā¦jullie zien het wel als ik de definitieve ja geefā¦
Dank wel aan de seriouze bijdragers!
@Cihanski : dank, al mijn horloges zijn 42mm (incl. mijn oris big crownā¦).
Vind je m mooi omdat het een goede deal is of omdat je 'm Ʃcht mooi vindt?
Edit: vind m prachtig overigens 
Beide, de belangrijkste twijfel is de afkomst, is bijna full set (geen papieren, wel warranty registered) en blijkbaar na doorvragen komt oorspronkelijk uit Japanā¦ook vergeten te zeggen dat het in de stickers komtā¦
Ik vind em scheef, uit balans en zoān wereldbolletje is wel een beetje infantiel moet ik zeggen. Dus, vooral doen!

Heb je hem wel gepast? 42 mm is erg groot. Volgens mij zijn de lugs ook aan de forse kant. Maar je twijfelt dus? Bij twijfel niet doen. Ook niet als het een limited edition is.
Mijn advies? Ga op je eigen gevoel af. Is dit HET horloge voor jou voor dit geld? Dan doen! Zijn er andere items voor vergelijkbare prijzen die hoger scoren qua heb-factor? Dan weet je ook wat je beste keuze isā¦
Elk topic met āzou ikā zou jij" krijg je veelal neeeeeeeeā¦
Wanneer je hem gekocht hebt, dan krijg je de fans mee en de nee mensen laten je dan gewoon genieten.
Het is een erg mooi horloge, qua maat moet je echt passen en beleven vind ik.
Ieder heeft daar een andere beleving bij, als je van die jeugdige polsjes hebt dan is dit wel een forsere om de pols ja.
Koopje? Mooie deal?? Denk dat je gewoon hier hardop moet roepen wat dit je gaat kosten.
Dan weet je heel snel heel zeker hoe scherp jou deal werkelijk waar is.
Succes
Nee, kan ook niet, ik moet alleen van fotoās afgaanā¦ā¦hij heeft volgens mij de kast van mijn big crown en is dus echt orima op mijn pols. Ik heb gevraagd naar meerdere fotoāsā¦
Nou, er zijn meerdere horloges met een wereldbol in meerdere uitvoeringen, deze vind ik wel subtielā¦soms zijn ze echt teveel op een dialā¦
Als ik iets heb geleerd de afgelopen jaren⦠NIET om raad vragen!
Gewoon je eigen gang gaan!
Als je 10 mensen vraagt, krijg 10 verschillende antwoorden, en geen waarschijnlijk waar je op zat te wachten!
Vind je hem mooi? Is de prijs voor JOU aanvaardbaar? Draagt hij goed⦠etc etc etc⦠als je die met JA kunt beantwoorden, kopen! En anders nietā¦
Zoek je hier naar een smoes om hem niet te kopen, of juist om hem te kopen??
Maakt niet uit⦠het gaat er niet om wat wij willen, maar wat jij wilt!
Present! 

Alleen spijt hebben van dingen die je niet hebt gedaanā¦ā¦.
Just my 2 cents.
Bijna vrijdag he 
Kijk serieus rond wat je nog meer met het geld kan doen en beslis dan.
idee is goed, alleen ben ik bang dan blijf je kijken⦠soms moet je gewoon de knoop doorhakken!
Idd, dat wil ik vandaag echt doen. Ik heb nog een vraag of twee uitstaan bij de verkoper incl. extra fotoāsā¦.
Ik zou het niet doen omdat ik 42mm te groot vind, verder is het geen lelijk horloge. Als het jouw ding is, en de maat is comfortabel, wie ben ik dan om tegen de wind in te piesen?