Zou je het kopen?

Ik heb een goede deal kunnen sluiten voor een Oris Greenwich GMT (limited edition 1000 st).
42mm, mod ETA 2836-2 en een prachtige dial. Ik heb tot morgenavond om te beslissen, advies???

12 likes

Zeker kopen. Goed voor de economie!

8 likes

Te groot voor zo’n type horloge. Dus nee. Los van het merk dat ik niet zou kopen.

3 likes

Nee. Tis een Oris. En te groot.

Als jij 'm mooi vindt gewoon doen. Afspraak is afspraak.

2 likes

Een limited edition van Oris van 1.000 stuks vind ik zelf erg veel. Ik vind het wel een mooi horloge. Maar ik zou echt kijken of het koopje is en mij niet laten leiden door de zogenoemde gelimiteerde oplage.

Dat je de vraag moet stellen, zegt eigenlijk al genoeg. Dan twijfel je te veel, lijkt me?

5 likes

Is relatief best weinig voor Oris. :thinking:

Dit!

3 likes

Nee

Bij twijfel niet doen. Is beter dan achter af spijt krijgen.

TS heeft toch een deal? Die moet je dan ook nakomen.
Er zijn al teveel losers op MP die niet op komen dagen.

Voor 20 euro zou ik het wel kopen ja.

Tja, is het dan nog een limited edition? Zoiets heeft voor mij altijd te maken met vraag en aanbod. Zijn er überhaupt 1.001 liefhebbers die zo’n horloge willen? Zo nee, dan is er geen reden een gelimiteerde oplage te hebben. Pas bij 1.001 en meer wordt het interessant😉

Dan wel met doos en papieren, neem ik aan…

En volledige 10 jaar garantie

Dit wordt een upjes-record in het blauwe deel. Doen!

4 likes

Morgen spijkerbroek, warme trui, dunne jas, waterbestendige schoenen aan en met de auto naar je werk.

Ontbijt overslaan, lunchen met twee kalfskroketten op landbrood en wat rauwkost, ‘s avonds een simpele pasta. Veel water drinken, uurtje hardlopen, een aflevering van the Sandman kijken en op tijd naar bed.

Niet vergeten de vaatwasser uit te ruimen en was draaien op nachtstroom.

Eindelijk een offerte aanvragen voor spouwmuurisolatie en isolerend glas.

Oh, en goed uitkijken bij het oversteken…

Voor die Oris, geen idee man. Doe wat je moet doen…

18 likes

Je geeft het antwoord zelf al 💁🤓

Ik vind 'm erg cool!! ALS 42mm je reguliere maat is, want voor dit type horloge wil ik onder de 40mm zitten qua case size…

1 like

Ik vind 'm prachtig. :ok_hand: Go!

1 like