ZubZero19

Ed deed mij een net bod op mijn Titanium Casio MR-G120 en we kwamen tot overeenstemming over de wijze van verzending. Hij was vlot met overmaken en in mijn beleving duurt overmaken van bank naar bank nog steeds 1 dag, maar hij liet me weten, dat het tegenwoordig veel sneller gaat. Na check was dat inderdaad zo en ik kon dezelfde dag nog een pakje maken en dankzij DHL werd het de volgende dag al bezorgd! We zijn beiden blij met de deal zo blijven we bezig met portemonnee vriendelijke aan- en verkopen! :grin:

1 like

Een Seiko SKA overgenomen van @SubZero19 (Edwin), deal was snel gesloten,

communicatie verliep vlekkeloos, direct verzonden, en goed verpakt.

goed zakendoen met SubZero19 ( Edwin )

1 like

Thanks

1 like

Ik vul dit draadje graag aan met een positieve review.

Subzero19 (Ed) thanks voor de prachtige Citizen Promaster die ik van je heb mogen overnemen.

Horloge helemaal zoals omschreven in perfecte staat, communicatie erg open en verzenden zeer vlot.

Kan hem zeker aanbevelen.

Hartelijke groet

Gerrit

Prima zaken gedaan; snelle communicatie en betaling. Aanrader!

Deze week een horloge overgenomen van Edwin @SubZero19 . Lekkere vlotte communicatie, net zo vlotte afhandeling en horloge keurig verpakt in “kunstwerken” (ik vermoed tekeningen van zijn kinderen). Aanrader!

1 like

Vintage Citizen Yachtmaster overgenomen van Edwin, alles was zoals afgesproken, keurig net horloge in dito doos! snelle levering.
Edwin is zeker als verkoper aan te raden. Tot de volgende,

Mvg
Bart