Zuid

Mooie en snelle deal gesloten met @Zuid.

Prachtige horloge ontvangen in mijn favouriete kleur :blush:

Ik zeg 5 sterren voor deze top verkoper :star: :star: :star: :star: :star:

3 likes

@Zuid is gewoon heel OK :+1: Met het hart op de juiste plaats voor horloges. Was direct, correct en prettig zakendoen :grinning:

3 likes

Ik heb een mooie Vostok GMT van Tony overgenomen. Nette prijs, vlotte communicatie en een snelle afhandeling maakten dit tot een zeer prettige transactie!

Bedankt @Zuid! :+1:

3 likes

Super nette Vostok overgenomen van @Zuid.
Snelle deal en ik heb nog nooit eerder zo goed verpakt een horloge per post ontvangen.

Eerste klas werk, bedankt! :star_struck:

2 likes

Prima deal voor een Vostok Neptun met Tony :+1:

2 likes

Fijne transactie met @Zuid , aanrader! :+1:

2 likes

2 leuke Komandirski’s overgenomen van Tony, een handopwindertje en een full-blown duiker, eigenlijk bijna een Amphibia.

Snel en netjes geregeld, erg happy!

2 likes

Wederom twee Vostoks van Tony aka @Zuid overgenomen. Mooie horloges, compleet, goed verpakt en snel verzonden. Ben wederom content.
Mijn zoveelste aangename koop van deze liefhebber :ok_hand:

2 likes

Een Vostok KGB overgenomen van @Zuid, 100% volgens omschrijving, heel erg netjes verpakt en verzonden. Snelle communicatie ook! :star: :star: :star: :star: :star:

2 likes

En nog eens…
Goh.

en als vanouds alles weer meer dan in orde

2 likes

Vandaag een horloge van @Zuid binnen gekregen.
Mooie snelle deal, vlot verzonden en precies als omschreven.

Bij deze nomineer ik @Zuid ook nog even voor Beste Bombproof verpakker 2023.

Kortom, prima geregeld allemaal.

2 likes

Aantal bandjes van @Zuid overgenomen, correcte en snelle afhandeling en dito communicatie. Aanrader!

1 like

2 bandjes overgenomen van @Zuid. Snelle deal. Goede communicatie. Zoals het moet. Nogmaals dank voor de deal!

1 like

Bandjeskoning @Zuid heeft weer leuke bandjes aan mij geleverd. Dank weer Tony :+1:

1 like

Snelle en goede deal met Zuid, thanks!

1 like

Hele prettige ervaring gehad met @Zuid
Ik heb 6x Nato Straps van Tony overgenomen en alles volledig vlekkeloos verlopen. Snelle communicatie, snelle verzending, niks op aan te merken.

Super! Bedankt @Zuid

2 likes

Ook hier vlotte deal!!! 6 nato in nieuwstaat, wordt fijn experimenteren op de P39!

Bedankt Tony.

2 likes

@zuid prima mee te dealen, lotje banden overgenomen. Hassle free deal !

Dankjewel !

1 like

Weer een horloge overgenomen van @Zuid
En weer ervaren als een superdeal. Goeie vraagprijs dus geen reden om te pingelen, en na het sluiten van de deal snelle actie en, ondanks het treuzelen van post nl toch al na 2 dagen het horloge superstrak verpakt op de mat en om de pols. Tony, bedankt

2 likes

Horloge overgenomen, was helemaal top! En Snel verlopen

1 like