Zuid

Vanmiddag een Orient doorgeschoven naar nieuwe eigenaar @Zuid. Gezellig overdracht met Tony bij mij in de keuken. Veel plezier ermee Tony en bedankt voor prettige contact!

1 like

@Zuid heeft onlangs een Vostok van mij gekocht. Tony communiceert snel en vriendelijke en betaald direct.

Prima zaken doen dus!!!

Veel plezier met het horloge.

Groeten Cris

1 like

Vanavond na een zeer snelle reactie op een vlak daarvoor door mij geplaatste advertentie, een snelle concrete deal met @Zuid gemaakt.

Tony reageert vlot op de berichten en gaat voortvarend te werk waardoor alles in no-time geregeld kan zijn!

Een zeer positieve ervaring mijnerzijds.

N.B. ik heb, onbegrijpelijk na mijn ervaring, geen ander/eerder ervaringen-topic gevonden (wel gezocht…het woord Zuid wordt veel gebruikt om een ervaring te delen…).
Mocht die er desondanks toch zijn, dan graag deze ervaring daarbij voegen.

1 like

@Zuid heeft een Certina van mij overgenomen. Bijzondere prettige communicatie, snelle betaler & absoluut een aanrader om een transactie mee te doen. Niets dan goeds :+1:

1 like

Ik kan alleen maar bevestigen! @Zuid prima om een deal mee te doen!
(Verkoop van een nieuw bandje)

1 like

Snel, helder en zonder poespas een paar bandjes van mij overgenomen. :sunglasses:
Kortom aanrader :+1:

1 like

Diverse onderdelen aan @Zuid verkocht, vlotte betaling dus Tony is een aanrader :+1:t3:

1 like

Horloge verkocht aan @Zuid, Vlotte communicatie, Vlotte betaling.
Zeker een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Er waren een paar topics over @Zuid, maar ik heb de meest recente maar gepakt. In een ander topic wordt besproken hoe vliegensvlug de goede man is. Gisteravond laat ook. Zat een beetje na te borrelen met een neef, berichie in m’n inbox. Drie minuten en twee antwoorden later stond er plots doekoe op m’n rekening, en ik had het adres van de goede man nog niet eens.

Enfin, vandaag maar even naar Lemmer gereden om de Yema op de post te knikkeren, want ik wil natuurlijk in snelheid niet onder doen voor dit geweld. Leuke communicatie, erg vlot en doortastend, en zeker een aanrader! :+1:

Tony, ik hoop dat je er veel plezier van gaat hebben!

3 likes

Deze week een Vostok 170548-2 “Russian Panerai” gekocht van Tony @Zuid. Communicatie verliep zeer vlot en Tony is een heel vriendelijke man. Na zijn betaalverzoek heb ik z.s.m. betaalt en heeft hij het horloge de eerstvolgende werkdag al verzonden met track and trace. Het horloge was erg goed beschermd met bubbelplastic zowel in het originele Vostok doosje als in de stevige kartonnen doos. Alle documentatie was compleet. Het horloge verkeert in onberispelijke staat, zoals ook op de foto’s vooraf al was te zien. Zeer positieve ervaring van mijn kant.

2 likes

Horloge overgenomen van @Zuid. Prima prijs en vlotte prettige communicatie. Beide blij denk ik zo :+1: Dank Tony, 5 pleesjes van mij voor jou :clap:

2 likes

Vostok Scuba Dude overgenomen van Tony @Zuid. Verkoper reageert snel, helder en vriendelijk. Verzending was vlot geregeld; het horloge was goed ingepakt in stevige doos met bubbelplastic als extra bescherming. Ik ben blij met zowel het horloge als met het zaken doen met Tony! :+1:t3:

2 likes

Van Tony / @Zuid twee Russen overgenomen. Eerlijk is eerlijk, ik weet niet of ik ze binnenkort zal gaan dragen, maar het leken twee mooie aanvullingen in mijn lade. En zoals mijn lief zegt, die Russische horlogemaker heet waarschijnlijk geen Poetin.

De koop was snel geregeld en ze lagen dan ook snel, en goed verpakt op de keukentafel. Twee mooie klokjes voor een nette prijs. Inderdaad een mooie aanvulling.

Nogmaals bedankt voor de verkoop, Tony :ok_hand:

2 likes

Leuk klokje overgenomen van meneer zuid.
Prima prijs, snelle afhandeling, netjes verpakt, product “as described”

Would buy again!

2 likes

Horloge van @Zuid overgenomen, communicatie liep super vlot en super snel en goed verzonden!
Zo is het horloge dat in 2020 het huis verliet weer terug bij mij :blush:

Van Tony kun je prima wat kopen!

100% Top!

3 likes

2 horloges van @zuid overgenomen. Duidelijke communicatie en snelle verzending. Blij mee, aanrader!

3 likes

Ik ben erg blij met de Casio Marlin aangekocht via gewaardeerd forumlid @Zuid.
Naast het prachtige horloge heeft hij mij ook nog blij verrast met een prachtige nato band

3 likes

Net een Vostok binnen gekregen van @Zuid.
Tony bedankt. Superdeal, Superleuk horloge Super verpakt aangekomen.
Hele leuke gast om iets van over te nemen.
Aanrader.

2 likes

Net een leuke groene Vostok binnengekregen. Deal was snel gesloten en het horloge is precies zoals beschreven.

Absoluut een aanrader.

3 likes

Dat “would buy again” is dus inderdaad weer gebeurd.
Alles snel, alles netjes, blij mee :slight_smile:

3 likes