Zulu straps

Ik vind ze geweldig, lekker snel een ander bandje. Af en toe in de was en weer lekker fris :smile:

2 likes

Ik neig op dit moment ook steeds meer richting zulu ipv nato. Die extra flap bij de nato zorgt er toch te vaak voor dat het horloge een stuk hoger op de pols komt te liggen en niet meer netjes aansluit.

1 like

Kan je er toch gewoon vanaf snijden/ knippen.

De dikte en grovere weving van de zulu vind ik ook mooier, maar die afgeronde hardware vind ik dan weer niks.

1 like

Tja en ik vind ze 3x niks, altijd al armoedig gevonden, sorry, het is maar een mening! :blush:

Nato, zulu, ik vind het allemaal erg tof en ik heb al een hele verzameling😄





1 like

Ik vind de nota’s en zulu’s ook fantastisch! Dragen lekker luchtig en het is heerlijk om even snel van bandje te wisselen. De leren nato’s zijn ook helemaal te gek. De nato en zulu “wisseltruc” zorgt ervoor dat ik met 1 horloge veel creatiever kan zijn. Iedere dag een andere band ipv iedere dag een ander horloge :laughing: Dat scheelt best veel, bijvoorbeeld als je op vakantie gaat. Gewoon wat extra bandjes in de koffer en 1 of hoogstens 2 horloges mee.

Misschien een probaat medicijn voor mijn horloge virus :cold_sweat:??

Ik heb er nooit aan kunnen wennen, vind het niet mooi, heb altijd het idee van goed en mooi gekleed in een maatkostuum met Birkenstock sandalen eronder “omdat het zo lekker loopt.”

Gelukkig trekken jullie je niets aan van wat ik vind dus geniet ervan :wink:

2 likes

Ik heb liever GEEN nota’s!
:wink:

3 likes

Potvrrrrrrdrie :anguished: Die ellendige spellingscorrectie ook :cold_sweat:

Ik vind nato’s / zulu’s helemaal niks
Zit niet lekker en ziet er vaak cheapy uit op vooral duurdere horloges
Maar gelukkig dien jullie inderdaad lekker wat je zelf wilt :wink:
Zoveel mensen, zoveel smaken

1 like

Ben ik niet met je eens…
Staal is niet te evenaren maar nato…:ok_hand:

2 likes

Ik vind het echt niet mooi :frowning:
Daarom ook zoveel mensen , zoveel smaken :wink:

Dat contrast is denk ik precies wat ik zo leuk vind.

:joy: ik hou er wel van lol

Het is net als met andere bandjes afhankelijk van het horloge de dikte en de positie en vorm van de ijzerwaren en daarbij nog afhankelijk van de polsmaat.
soms tref je een goede combinatie en dan zweer je daarbij.
maar er zijn nu eenmaal diverse fabrikanten en ik denk ook dat deze regelmatig
de boel aanpassen zodat je nieuwe bandje opeens niet meer lekker aanvoelt.

2 likes

Niets beter dan NATO, ZULU. :smile:

m.u.v. Velcro / klittenbandjes :innocent:

1 like

Ik bewandel een soort tussenweg: ik vind ze mooi op het type horloge waarvoor ze ‘bedoeld’ zijn. Military/field en misschien een ‘tool’ duikhorloge kunnen ze prima hebben wat mij betreft!