Zulu

Zulu heeft een horloge van mij overgenomen, F2F afgesproken, duidelijke communicatie en een goede afhandeling van de koop. Zeker een aanrader!

1 like

Goede ervaring met Zulu. Snelle betaling. Graag tot een volgende keer. :+1:t2:

1 like

Een dikke duim voor Zulu voor een hele leuke ruil :thumbsup:

Prettig contact, vlotte verzending en alles zoals beschreven, top!

1 like

Hier ook een dikke :thumbsup: voor Dennis (aka @Zulu) , na overname door hem van een Seiko SKX007.
Het was weer prettig zaken doen :wink:

Geniet van dit Seiko icoon !

1 like

Bijna vergeten…:sweat_smile: Heel positieve onderhandeling gehad met @Zulu :Vlotte communicatie, serieus en vriendelijk, dikke TU voor Dennis :thumbsup:

1 like

Fijne communicatie, vlotte betaling kortom fijn en betrouwbaar contact in de overname van een horloge van mij. @Zulu is het prettig zaken doen. Bedankt!

1 like

een seiko duikersbandje overgenomen van @Zulu
snel geleverd en in nieuwstaat! : :ok_hand:
prima zo , bedankt ! :thumbsup:

1 like

2 bandjes overgenomen, zeer positief, vlotte communicatie en snel geregeld.

1 like

@zulu prima band van gekocht :thumbsup:

1 like

@ZULU, thanks. Goede communicatie en snelle levering van de SRP. Tu.

1 like

Volmondige bevestiging van alle positieve bevindingen hierboven. Mooie vouwsluiting overgenomen van @Zulu, prima prijs, leuke en vlotte communicatie, zoals beloofd vandaag in de bus.
Will nut Alain.

2 likes

:rage: automatisch aanvullen.
WILL BUY AGAIN

2 likes

goede ervaring met deze verkoper, zal zeker weer van hem kopen

1 like

Ik heb een bandje van Zulu Dennis overgenomen. Prima ervaring, dank!

Dick

1 like

Vanmiddag interesse getoond in een paar dingetjes uit @Zulu 's eindejaarsverkoop, en ik kon ze vanavond al komen ophalen. Mocht meteen zijn prachtige collectie bewonderen (…het is altijd leuk buurten met iemand met dezelfde smaak ;-)). Dennis is een topgozer, en een absolute aanrader om zaken mee te doen! :thumbsup:

1 like

Hierbij ook een compliment voor Zulu :thumbsup:

Vlotte deal, leuke correspondentie en alles zoals beschreven. Topper :slight_smile:

1 like

Balgje en bandentooltje overgenomen van (@Zulu) Dennis.
Volgens afspraak verzonden en prima verpakt.
Top !!! :+1:

1 like

SKX007 met Oyster gekocht van Dennis,

Communicatie verliep vlot, horloge exact zoals beschreven, verpakking kon niet beter… Al met al super !!

Zeker een aanrader,

@Zulu bedankt man

Adriaan

1 like

Aevig Huldra overgenomen.
Prima communicatie en levering

1 like

2 Bandjes overgenomen, goede communicatie en vlotte verzending, prima zaken mee te doen.

1 like