Het zal je maar gebeuren, ben benieuwd hoe dit afloopt:
Vreemd verhaal zeg.
Ik zou direct aangifte doen.
Waarom de dief een kans geven om het horloge te verpatsen??
Oops…
Inderdaad vreemd, ik zou ook gelijk aangifte doen. Het lijkt dus gewoon iemand te zijn die bij hem in de auto heeft gezeten.
Over 2 dagen is het horloge al lang weg. Dat betekent geen bewijslast, kan ie dan mooi vergeten dat horloge.
On the other hand… Waarschijnlijk zal aangifte doen überhaupt geen zin hebben. Je kan het altijd proberen!
raar verhaal , ik heb je kenteken nou dan heb je de rest van de gegevens ook zo dan haal je het horloge toch op of ben ik nou gek .
Vreemd verhaal. Wie laat er nou proplofs los in zijn auto rondslingeren en wie gaat die stelen als blijkbaar telefoonnummer en kenteken bekend zijn?
Zal vast een goede verklaring voor zijn, wel erg matig voor de eigenaar, die Omega is vermoedelijk al lang weg.
@ wilco:
ff ophalen OK, maar dan wel in het gezelschap van enkele krachtfiguren…

zo iets ja . en zo aan pakken dat hij de rest van zn leven geen kroon meer uit een horloge kan draaien
hoe kom jij aan mijn foto?B)-
Tja…

(
(tu)
Ik zou mijn vriendin er op af sturen, how you doing!

Ha ha ! Robocop ! Hoe zet je die “aan” ? Op het knopje drukken ? 
Marc-B1 Schreef:
Ha ha ! Robocop ! Hoe zet je die “aan” ? Op het
knopje drukken ?
;););):)-D
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie alleen maar een verwijderde advertentie. Wat stond er eigenlijk in het verhaal. Na het lezen van de reacties ben ik toch wel heel erg benieuwd.
Zoltar Schreef:
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie alleen maar
een verwijderde advertentie. Wat stond er
eigenlijk in het verhaal. Na het lezen van de
reacties ben ik toch wel heel erg benieuwd.
Hij heeft al weer een nieuwe geplaatst, zoek op mp maar eens naar ploprof
Horen horloges niet om de pols?
Ik denk dat hij bluft en helemaal geen kenteken genoteerd heeft…