Zwaar gewicht ? 258gr

wie heeft een zwaarder horloge ?
de breitling super avenger met stalen band weegt 258 gr, ik was benieuwd wat een maximaal gewicht is van een horloge ?

Hallo Seamaster,
Ik denk dat mijn Zlatoust ruim boven de 260 gram komt (met bandje). Mijn brievenweger gaat niet verder en ik weet ook niet hoe nauwkeurig die is.
Groeten
Eeltje

hoi eeltje,

een aardige wetenswaardigheid, ik zat nl al wel aan dat soort modellen te denken maar ik had geen idee van wat ze zouden wegen.

Dit is wel een leuk topic hierover

http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&goto=1921889&rid=4032#msg_1921889

Hoi Seamaster, en anderen,
Ik heb mijn Zlatoust op een weegschaal gewogen waarvan de schaal hoger gaat. 280 gram !!!, inclusief band.
Groeten
Eeltje

hoef je niet naar de sportschool :smiley:

Hallo Seamaster,
Als je ooit van plan bent zo’n Zlatoust te kopen, en dus de contributie van de sportschool uitspaart, dan moet je op een aantal dingen letten. Laat dat dan maar even weten.
Groeten
Eeltje

hoi eeltje,

als ik er 1 koop dan laat ik wel zien.

mvrgr joost

Hallo Seamaster,
O.K. dat is begrepen,Groeten
EEltje

Waar moet je dan op letten een collega van me wil er namelijk een aanschaffen.
gr John

Hallo Johnp
Er zijn een aantal verschillende uitvoeringen. Normaal heeft de Zlatoust een eenvoudig achterdeksel. Die van mij heeft een mooie gravure op de achterkant. Meestal zitten er vaste pennen aan voor de band, die moet je er dus omheen vouwen en met een soort nietje vastzetten. Ik heb uitschroefbare pennen, zodat er een luxere band aan kan. Mijn Zlatoust heeft een kleine secondenwijzer, de meeste hebben geen secondenwijzer.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
groeten
Eeltje

Ik zal het doorgeven bedankt.

gr John

die van mij weegt een kilo.
maar zegt wel koekoek.
gr oscar

ik wil wel bewijs zien, bindt hem maar om de pols en maak maar eerst een foto :smiley: