ZWAAR teleurgesteld in mijn nieuwe aanwinst

Ik denk dat iedereen dit wel eens mee heeft gemaakt en het is een k***e gevoel. Ik zou er echter op aandringen om een heel nieuw exemplaar te krijgen. Dit moeten ze volgens mij ook doen. Succes in ieder geval en hou ons op de hoogte.

Ik begrijp je reaktie, maar vind toch dat je achter je keuze moet blijven staan, je hebt niet voor niets deze verkozen boven de VC toch?

Ruud

Nou ja… binnen anderhalf uur antwoord terug met - zo het lijkt - half Moser op kopie. Het wordt in ieder geval wel serieus genomen.

Naast nederige exuses bla bla is het aanbod om 'm op kosten van Moser op te komen halen (en da’s beter dan weer een ritje naar Duitsland) en te versturen naar het service centrum zodat hij daar asap overhaald kan worden.

Ik denk dat ik hiermee maar gewoon in ga stemmen. Nu de eerste teleurstelling & frustratie wat is weg gezakt, beklijft het gevoel dat dit gewoon een schitterend horloge is, met weliswaar wat kinderziektes.
Hoewel dit natuurlijk in deze categorie een relatief begrip is, is de VC toch wat meer ā€œgewoonā€ dan deze Moser, met name het uurwerk…!

Kortom; we gaan met frisse moed weer een poging wagen om de klok te repareren en mijn vertrouwen in Moser te herstellen.

Groet
Mark

1 like

Beste Mark,

Als ik jou was zou ik daar ook gewoon mee instemmen en nog wel even sterk benadrukken dat ze het deze keer wel 100% moeten verhelpen. Vanuit juridisch oogpunt zijn ze ook niet verplicht om je gelijk een nieuwe klok te geven namelijk. Bij consumentenkoop is het zo dat de verkoper ook altijd de mogelijkheid heeft om het probleem eerst te verhelpen/repareren. Daarbij zou ik denken aan heel het uurwerk demonteren en weer opbouwen vanaf scratch! Ik bedoel, dit is natuurlijk geen pulsar die je op de hoek bij de hema koopt.

In ieder geval veel sterkte,hij komt er vast beter dan nieuw uit te zien.

Mijn mening:

Horlogemakers zijn ook mensen. Ze verdienen een 2e (al dan niet 3e) kans.
Het heeft zo zijn charmes, een horloges met kuren/problemen.

Maarrrrrrrrrrr waar kan ik een foto van het uurwerk vinden? Ik ben benieuwd!

RenƩ

Repareren? Ze moeten een nieuwe leveren en deze kunnen ze dan repareren en eventueel verkopen. Nu moet je het horloge weer een tijd missen terwijl je het net hebt aangeschaft. Gewoon een nieuwe eisen!

Vervelend voor je Mark. Ik hoop dat nu Moser je heeft bericht het te gaan oplossen je dat nare gevoel snel kwijt raakt. Overigens zijn de foto’s van de achterkant niet meer te zien. Wil je die nog eens posten want ik ben verschrikkelijk benieuwd na alle lofuitingen daarover!

ik zou het terug geven en aankoopbedrag terug kijken.
als dat niet kan zou ik er op staan dat bij het terug sturen het tand wiel en het tandje er bij zitten zodat je er zeker van bent dat het er uit gehaald is
guus

Dat kun je vanzelf zien :slight_smile: met het blote oog is de fout duidelijk te zien.

groet
Mark

well, mijn klokje heeft in ieder geval de aandacht…

Op verzoek van de sales & marketing director van Moser heb ik de klok per FedEX weggestuurd (uiteraard op hun kosten - klok is bij mij afgehaald, papierwerk door Moser voorbereid).

Zojuist bericht gekregen dat ze de klok ontvangen hebben en dat de horlogemaker er al mee aan het werk gegaan is.

Het blijft natuurlijk storend dat twee van deze fouten op rij gemaakt zijn, maar ik moet zeggen dat ik wel 't idee heb dat dit klokje nu prio krijgt… Hopelijk nog voor de kerst terug ?!?

Enne - na enkele dagen bezinning ben ik toch blij dat ik de klok niet gewoon terug gegeven heb, want uiteindelijk heb ik niet voor niks de Moser boven de VC verkozen… Ik vind 't nog steeds een fantastisch mooi horloge. Van voren, maar vooral van achteren :slight_smile:

Groet
Mark

Groet
Mark

En de foto van het defecte tandwiel? ze hebben je toch niet gevraagd van die te verwijderen?

Ik heb wel de indruk dat het allemaal goed komt. Succes, P

Heb ook vertrouwen in terugkeer van het horloge voor de kerst…
Enne - Moser gaat er niet over welke plaatjes ik waar post :slight_smile:

Hoe is dit afgelopen?

Ik ben nu de gelukkige bezitter van een Moser, in prima staat.
Hoewel 't allemaal bepaald geen schoonheids prijs verdiende, heb ik wel het idee dat Moser (op hun manier) z’n best heeft gedaan om mijn klachten snel te behandelen. Ik zou zeggen dat uiteraard QC van Moser nog wel wat aandacht behoeft, maar uiteindelijk is alles goed gekomen. ā€œas we speakā€ zit de Moser om de pols.

Groet
Mark

Erg mooi, gelukkig dat het goed is opgelost.

Pffff, je moet wel erg veel geduld hebben na al dit gedoe en dan ook nog vriendelijke blijven…Knap!

hans (iets ongeduldiger/onvriendelijker in dit soort zaken)

Ongeduldig was ik wel - onvriendelijk niet :slight_smile:
Groet
Mark

Zo af en toe vind ik het vermakelijk om eens een blik te werpen op (heel) oude draadjes in HF. Deze van Moser & Cie vind ik wel een mooie.
Allereerst lijken de HF-ers in 2007 nog niet gekend met Moser (Google leert dat t merk in 2005 ook pas officieel is re-launched).
Maar daarnaast leek Moser ook nogal wat opstartfoutjes te kennen…
Kan je nu toch niet meer voorstellen!

12 likes

En inderdaad benieuwd of @MarkV deze Moser nog steeds heeft of allang weer doorgeflipperd is.

1 like