Omdat de zwarte Breitling Super Avenger toch wel wat ehhh duur is en ik altijd een liefde heb gehad voor Rotary lijkt het volgende exemplaar de oplossing.
Voor 139 pond een zwaktebod of juist een leuk alternatief voor een zwarte chrono?
Zegt het maar…
De 44mm Rotary

en om de vergelijking makkelijk te maken de 48mm Breitling:

Oops… nu ik de foto’s zo bij elkaar zie lijkt het betere jatwerk ook wel een issue
Jur
Dat is inderdaad het betere jatwerk (td). Maar gewoon kopen als je hem mooi vindt. ‘The real deal’ kan altijd nog, tot die tijd de Rotary dan maar :+.
Ik ben ook nog op zoek naar een mooi pvd model en ik vind deze erg gaaf hoor. Ik zou hem ook gewoon kopen. Ik weet zeker dat je er plezier van zult hebben.
Als je een zwarte chrono zoekt is dit toch prima!
Hij is zwart, is chrono en de cijfers hebben wel wat weg van de Breitling.
Maar dat is het dan ook wel, verder is het gewoon een heel andere klok: kast is anders, bezel is anders, wijzers zijn anders, pushers, kroon en kroonbescherming zijn anders. En de prijs ook.
Niks jatwerk dus.
Doe maar, gerust
Mijn beste,
Ja, ik kan mij wel vinden in de mening van Grootmokum.
Dus: “Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment“.
Orologio Signaturis Temporis.
Je zegt het zelf al: de Breitling is te prijzig en je hebt 't altijd al gehad op Rotary. Kopen dus!! (tu)
Wie was er de eerste? B of R?
tjvreeken Schreef:
Wie was er de eerste? B of R?
Ik denk het ei 
Als je hem leuk vindt om hoe hij is => kopen. Als je hem mooi vindt omdat hij op de B lijkt (td) . Dat is dan mijn mening.
Deze vind ik wel mooier, ik ben namelijk geen fan van pvd …

Als je hem echt mooi vindt, gewoon kopen.
V.w.b. het jatwerk…ik vind dat reuze meevallen.
Er zijn behoorlijk wat verschillen.
Gr,
Ron.
‘if it feels good, do it’ - George W. Bush
Jozias P Schreef:
??? Heeft hij dat echt gezegd? Ik denk nu dus even aan b.v. de avonturen van de Bushes in het Midden Oosten:(
Ik zie de gelijkenis niet hoor . . . B)-
Hey wat mooi!
Ik heb die Breitling een tijdje geleden eens bij de juwelier om mijn polsen gehad. Ik blijf er sindsdien van dromen. Gezien de prijs zal het wel bij dromen blijven maar nu ik dit alternatief zie…
De rotary is wel een quartz horloge, de breitling een automaat. Als je op het internet naar het merk rotary gaat kijken, is het gewoon een jatmerk zoals zovele anderen.
Ik persoonlijk vind de Breitling zijn geld waard, en de rotary totaal niet, hoeveel goedkoper deze ook is.
tjvreeken Schreef:
Jozias P Schreef:
??? Heeft hij dat echt gezegd? Ik denk nu dus
even aan b.v. de avonturen van de Bushes in het
Midden Oosten:(
Dit heeft 'ie echt gezegd. Zeker met het oog op het ‘ruige’ verleden van Bush Senior alswel dat van Junior, is dit een bijzondere quote te noemen 
Het fragment is overigens te vinden op youtube.
Oei, daar doe je Rotary als merk echt tekort mee. Google voor de zekerheid nog even verder…
Jur
wederom kloon Breitling:
http://www.rotarywatches.com/uk/catalogue/watch/rotary-aquaspeed-collection/agb00012_c_04.aspx
Omega seamaster:
http://www.rotarywatches.com/uk/catalogue/watch/rotary-aquaspeed-collection/agb00013_w_04.aspx
cartier:
http://www.rotarywatches.com/uk/catalogue/watch/rotary-precious-metals-collection/gs11450_08.aspx
En zo kunnen we echt nog wel even doorgaan.
Ik vind het mooi spul…leuke horloges kunnen ook goedkoop zijn