Zware jongen eindelijk toch “opgepakt”

Afgelopen jaar was we een Citizen jaar voor me.
Eerst had ik in januari mijn Titanium Ecodrive “new Ray Mears” aangeschaft.

Kwam ik in de loop van het jaar na een lange zoektocht eindelijk mijn Blauwe Orca tegen en via Citizen Europe ook nog een titanium band.

Nu was ik ook al een tijd gecharmeerd van de Ecozilla in titanium echter of afgeragd of veel te duur.
Toen heb ik eind vorig jaar toch meer gezocht naar een nieuwe. Echter de rubberen band stond me niet zo aan en heb meteen ook een “lug”-set gekocht met een stalen band.
Vandaag was alles binnen en gemonteerd.
En nu nog foto’s anders is het nooit gebeurd.

Edit: met alle schakels 308 gram

29 likes

Mozes kriebel wat een gevaarte! Knappe en bijzondere aankoop, gefeliciteerd!

2 likes

Super leuk te zien dit topic… terug in de tijd voor mij; het horloge virus is bij deze duikers begonnen…

Hele andere looks met zo’n stalen band!!! Geniet van je collectie :sunglasses:

2 likes

Zo, das een knoepert!

1 like

Gaaf en ruim 300 gr ook nog :smiley::+1:

1 like

Clickbait. :smile: Goed gedaan en veel plezier.

1 like

Citizen zegt me normaal niet zo veel, maar deze Ecozilla is… Ruig zeg :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!!

1 like

Mooie verzameling hoor. Ik heb ook vele Citizens gehad en mijn eerste kocht ik in 1998. Wat was dat veel geld voor een horloge toen. Ik meen 400 gulden destijds,
Heb er erg mooie herinneringen aan. Ik zou de automatische versie van de ecozilla nog wel een keertje willen hebben. Wat een knoepert van een horloge :slight_smile:
Veel plezier ermee!

1 like

Dat is goed te zien. :ok_hand:

Heeft ook voor mij het vuur weer verder opgestookt.


P9165003G2

197ef332b0efdb7d38053160

Lang leven Citizen

4 likes

Letterlijk en figuurlijk :muscle:

2 likes

Ik hou A-B-S-O-L-U-U-T niet van quartz!

MAARRRR! Deze EcoZilla is de uitzondering op de regel!

Ik er ook 1 al jaren, met Suppapart adaptors en leren, band, wat een stoer ding, vind het no

g steeds een topper, die gaat nooit meer weg! :blush:

1 like