Zwart aan leer?

Hopelijk komt één dezer dagen mijn nieuwste aanwinst aan, een zwarte Seiko BFK. Niks mis mee maar met de, overigens zéér goede, zwarte band wel veel zwart. En nu vroeg ik me af of iemand een leren band kan adviseren? Ik weet dat 't not done is om een duiker aan keer te hangen maar ik ben niet zo dogmatisch. Dus wie heeft er foto’s van een zwart horloge met bruine band? Is dat wat?

Het is niet helemaal PVD…

Idem dito. Maar zwart aan bruin leer is mooi!!!

Niet echt een duiker maar toch:

of

Groeten,

Stefan

oh nog een voorbeeldje aan de hand van een ex uit de collectie:

Groeten,

Stefan

Nog een voorbeeld.Veel succes met de keuze.

Mvg

Stefan

Op zwart leer.

Mvg

Stefan

mooie foto’s van mooie horloges. Die Panerai aan 'n lichte band is chique! Een Hirsch liberty, ook 'n leuke band. Hoe lang gaat 'n band van die klasse mee? Bedankt heren!

Hallo,

Mijn Monster aan een Hirsch Liberty:

Hier heeft ie nog wel een blauwe secondewijzer, die is inmiddels vervangen door een gele.

En de band is getest voor de sauna:#

Of het horloge er tegen kan? Er staat trouwens ook niet of de band geslaagd is voor de test:D

Met vriendelijke groet,

Herman

Hallo Harry,

Panerai is toch wel iets teveel credit, maar mijn Marine Militare is in iedergeval gevleid :slight_smile: De Liberty van Hirsch behoort tot een van mijn favoriete banden ze zijn er in verschillende stiksels: zoals op de foto van HS en mijn foto.
De band is een beetje stug maar ik vind ze wel erg mooi van kwaliteit, hij heeft het bij mij twee jaar uitgehouden om verschillende horloges totdat ik hem met een van mijn horoges heb meeverkocht. Het enige minpuntje vind ik dat de lak/verf aan de zijkant van de band er een beetje afbladderd naar verloop van tijd.

Ik heb er ook een gehad om mijn Vostok:

18mm en wat lichter van kleur. Ik vind het een nette band voor die prijs.

Groeten,

Stefan

hharry Schreef:

mooie foto’s van mooie horloges. Die Panerai aan
’n lichte band is chique! Een Hirsch liberty, ook
’n leuke band. Hoe lang gaat 'n band van die
klasse mee? Bedankt heren!

Blijft een mooie klok hoor, ik ga eens even op jacks kijken of tie er ook in chrono is

Stefanmol Schreef:

Niet echt een duiker maar toch:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TOAILYQR.jpg

of

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TT3G4AST.jpg

Groeten,

Stefan

Dan doe ik ook mee:)
Is een superfijne band.

of een zwarte band

Gr. Wim

Hallo,

Even een paar kiekjes gemaakt met de gele secondewijzer:

Ik denk dat ik hem morgen ook maar zo laat, een Monster voor de ‘net’:smiley:
Ik begin morgen namelijk met mijn nieuwe job:)

Met vriendelijke groet,

Herman

PS: ik zeg niet welk horloge ik op ‘woensdag’ ga dragen:+