Zwart monster

De monsters zijn nu ook al in het zwart…niet mooi…:S

Nou…Hij heeft wel wat, vind ik. Stoer. Ik ben alleen benieuwd hoe stevig de zwarte laag erop zit. Als dat er af begint te komen, lijkt me dat een zéér armoedig gezicht.

Dick

Wel mooi!! :wink:

Wel mooi, en dat zwart krijg je er niet zomaar af.

Er is een SNKE03 teruggekomen, die heeft heel wat meegemaakt. Krassen op het glas, uurwerk stilstaand. Maar het zwart zat er nog prima op. Ik ga ervan uit dat Seiko hetzelfde procedé ook voor dit monster zal gebruiken.

Hij is er nog niet, by the way. In November pas, alleen in Japan leverbaar.

ik vind hem heel erg mooi !

Erg mooi! mooier dan die rooie zelfs… (tu)

Niet mooi het moet voor mij bling bling zijn…:stuck_out_tongue:

Hij is mooi ! :smiley:

Groet,
Werner

Lekker verwarrend, een tweede Black Monster… noemen we deze nu dan Black Black Monster en het origineel Silver Black Monster? :slight_smile:

Dan weet ik nog wel een gepolijste voor je :smiley:

Ja en ik weet welke…(:smiley:

Al dat zwart is mij eigenlijk ook een beetje te veel. Beetje ‘pistoolachtig’ zoals die Beretta, wat voor mij dus niet zo hoeft. Maar met een gewone stalen band of misschien zelfs een bruine leren… De klok zelf is best wel mooi.

Ik vind 'em echt heel gaaf!!!
Kan ik deze al reserveren ;)???

Beter als de “rooie”, maar ik ben er nog steeds geen fan van. Ik moet er eens een passen op de rikketik denk ik.

Tom Vreeken.

Daar loop ik dus ook tegenaan. Ik vind 'm weliswaar mooi, maar toch ook wel érg zwart. De ‘gewone’ Black Monster vind ik aantrekkelijker.

Nee, doe mij de rooie maar!
Oh nee, die heb ik al! :smiley: