't Is weer zover, ik heb last van een stemmetje in mijn kop…
Een Amphibian 420 heb ik al, maar een Amphibian 110 (de klatser der Amphibians) lonkt al een tijdje. Ik heb nu een wijzerplaatmotief gevonden, wat me erg aanspreekt, en zelfs beschikbaar is in twee kleuren. De zwarte is eigenlijk 't meest veilig, ik zie 'm al voor me op een olijfkleurige / bruine nato (of misschien wel zulu). En dan is er de blauwe, ook mooi, maar wat minder neutraal. Het stemmetje is continu aan 't f#cken met mij, en daarom ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de blauwe wijzerplaat… daar zit meer “leven” in…
en… er zijn genoeg Nato’s die best wel smoelen bij een Blauwe plaat… Momenteel heb ik een blauw-witte op mijn Boctok, maar de zwart-grijze “Bond” Nato staat em ook goed…
Wat mij betreft zwart. Ik heb een 090 met een zwarte plaat en een 420 met een blauwe gehad. De diepzwarte had echt een fraaiere uitstraling dan die blauwe blinker.
Fijne keus trouwens, vooral vanwege de 22 mm lugs. Ik vind 18 op de 420 een beetje uit balans.
De blauwe, maar zeker niet die 110 case
Het is de enige met rechte lugs, http://forums.watchuseek.com/f10/amphibia-110-owne
rs-give-your-view-1032170.html zie de foto
verderop in het topic ivm de overstekende lugs.