Zwart of bruin......geen staal ;)

het is al mijn 3e week op de bank :frowning: dus de verveling slaat toe :wink:

wat zou jullie keuze zijn, bruin of zwart

ik vind het beide wel wat hebben, alleen is de zwarte band speciaal voor de vouwsluiting
die werkt echt briljant, dus die heb ik al weer een tijdje om :smiley:

optie 3… op staal! (Sorry!)

Ik vind hem op bruin het mooiste (en staal)

staal is voor mij geen optie
de laatste tijd ga ik staal steeds minder waarderen

Voormij bruin of staal - om één of andere reden draag ik zéér weinig zwarte bandjes…

Wat mij betreft bruin, geeft het geheel een iets rustiger en chiquere uitstraling. Ik heb wat staal betreft momenteel hetzelfde, steeds minder aantrekkelijk.

Eric

Ik vind dat deze beide kleuren kan hebben maar met de bruine band net wat beter (chiquer) uit de verf komt.

Bruin of staal ,vind zwart altijd zo hard

Met die wijzerplaat? Bruin!

Bruin zeker weten. Maar eh. Deze ging je toch weg doen voor iets anders?

Allereerst sterkte op de bank! De weken kunnen erg langzaam gaan, weet ik uit ervaring.

Zonder te kijken dacht ik al bruin, en na het kijken wist ik het zeker. :slight_smile:
Staal is voor handboeien, en zwart voor rouwbanden :wink:

De bruin die je laat zien staat hem prachtig. Je zou zelfs ook kunnen overwegen om een keer een heel lichtbruine te nemen, die de plaat matched. Zelfs dik zandkleurig canvas zou ik op deze niet vinden misstaan.

Groeten,

Martin

ok, bruin is duidelijk :smiley:

moet ik toch nog een bruine vouwsluiting band aanschaffen :smiley:

@dreski

dat was voor iets speciaals, en aangezien die al verkocht was heb ik de advertentie gauw weer verwijderd :wink:

Breitling verkoopt ook donkerblauwe/donkergroene “gewone” leren of kroko-banden. Denk dat dat ook erg mooi zal staan…

schmeink Schreef:

ok, bruin is duidelijk :smiley:

moet ik toch nog een bruine vouwsluiting band
aanschaffen :smiley:

@dreski

dat was voor iets speciaals, en aangezien die al
verkocht was heb ik de advertentie gauw weer
verwijderd :wink:

Duidelijk. Daar heb ik zelf nou nooit last van dat ik horloges te koop zet en ze dan toch weer wil houden. :smiley:

Bruin!

Staat echt mooier bij de off-white wijzerplaat.

Menno

Ik zou zeggen…bruin.
Waarom?
Omdat ik al zwart, rubber en staal heb, en toch vind ik dat hij nog niet ‘af’ is.
Dus…bruin.
Als ik een mooie tegenkom voor m’n vouwsluiting…

gr Ron

tja de bruine die ik nu heb is niet geschikt voor de vouwsluiting
iets te dik en te breed, bovendien zitten er gaatjes in :smiley:

als ik een geschikte tegenkom, dan ben ik een concurrent :smiley:

Ik vind de BOB banden welke op ebay te koop zijn wel netjes. Heb zelf een bruine gator en een blauwe haai van dit merk (voor vouwsluiting).

http://cgi.ebay.nl/BOB-GATOR-FOR-BREITLING-DEPLOYMENT-HONEY-20-MM-NEW-/300427886267?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item45f2e5bebb

Door de gebroken witte wijzerplaat (als ik me niet vergis), vind ik de bruine er erg mooi op staan. Vooral met de zonnige zomerse dagen!