Zwart of wit?

hoeft het nog gezegd? In het wit is het een prachtig horloge… Je krijgt veel voor de prijs…

Rare politiek bij Longines, zwarte wijzerplaten altijd met romeinse cijfers… tenzij je bij de quartz kijkt, daar is het net omgekeerd…

natuuuurlijk de witte plaat met kroko band!!!

groet Arno.

Nou, het is duidelijk: WIT heeft bij de meeste mensen de voorkeur…

….maar ik denk net als jij Master-Fan. Ik wou op die zwarte ook een bruine crocoband zetten.
Vond dat wel specialer en er speelt ook mee dat ik al een witte stowa met blauwe wijzers heb. Niet vergelijkbaar, maar toch wit met blauw.

bedankt voor alle reacties,

Arno,

Dit is geen krokoband, maar een alligatorband. Misschien denk je dat dit hetzelfde is, maar de tekening verschilt sterk. Alligatorbanden zijn ook normaal wat duurder, hoewel niet altijd. Wellicht omdat Alligators zeldzamer zijn en maar in een beperkt gebied voorkomen.

Overigens als ik toch een variant van een witte wijzerplaat zou moeten introduceren, dan had ik voor blauw gekozen i.p.v. zwart. Een chrono is toch bedoeld voor sportieve bezigheden, neem ik aan en blauw vind ik beter bij sport passen dan zwart.

De wijzers op de witte wijzerplaat zijn afwisselend blauw of zwart. Dat hangt van het opvallende licht af en maakt het ook leuk.

vr groeten

Rene Hageman