Nieuwe versie van de populaire Bulova:
Zwarte kast, zonder datum en met een leren Nato-strap
http://www.ablogtowatch.com/bulova-moon-watch-chronograph-98a186-2017/
Nieuwe versie van de populaire Bulova:
Zwarte kast, zonder datum en met een leren Nato-strap
Nice!
Wel een gaaf ding zo, misschien iets meer kleur in het bandje erbij en dan perfect.
Hoop dat ze ook een 40mm versie gaan maken. Hij was oorspronkelijk ook ongeveer 40mm. Snap de keuze van Bulova niet om te kiezen voor een veel groter variant. Komt dat door het uurwerk?
Vet!
Zal door de zwarte kleur ook wel wat compacter ogen denk ik.
Eens. De maat is de enige reden dat ik er geen een aanschaf.
same here
Niet verkeerd…sterker nog, erg aardig. Nu nog een maatje kleiner inderdaad, en dan…
Mooi ding. Jammer van de maat
Zeer mooi, zeker zonder datum deze keer
Denk niet dat een quartz uurwerk veel belemmering geeft voor het formaat. De accutron II is al 2mm kleiner met hetzelfde uurwerk.
Ik denk dat Bulova gewoon graag grote horloges maakt wat jammer is want een 40-42mm moonwatch had ik zo gekocht…
Stuur ze een email, ik wil ook wel een kleinere!
Goed idee alvast voor de hfle 2018
De orginele vind ik mooier. Dat ze die in 40mm maken…
Ik heb vrij dikke polsen dus is 45 mm voor mij wel een goede maat. Gezien de populariteit op dit forum is dit horloge ook voor normale polsen nog wel te doen, de totale lengte is ook niet zo groot. Als iemand hem te koop ziet…
Ik kon de verleiding niet weerstaan. 4 dagen geleden besteld bij Amazon, vandaag binnen:
), en betere coating op het glas. Waar de normale een donkergrijze wijzerplaat lijkt te hebben, schijnt deze meer blauwzwart door de AR coating. Met flits niet te zien, maar zonder duidelijk wel:
Wel goed gelukt hoor, jammer van die maat 
Proficiat! En nu nog een in 40mm & ik ga ook overstag 
Mooie klok! Proficiat👍
42mm zal ik ook al goed vinden, 38 ook
.