Denken jullie dat 't zwarte op de kast van dit horloge te verwijderen is?
Ik heb namelijk liever dat de hele kast er zo uit ziet.
Denken jullie dat 't zwarte op de kast van dit horloge te verwijderen is?
Ik heb namelijk liever dat de hele kast er zo uit ziet.
:S ?
Zou hem helemaal wegvegen.
Die urb-anus…
Dan zou je moeten zoeken op “removing pvd coating” of zo. Maar dan moet je maar afwachten wat voor metaal er onder tevoorschijn komt. Persoonlijk vind ik dat zwarte best mooi, lijkt de kast niet zo’n groot brok…
Ik zou er niets aan doen. Het wordt imo geen verbetering.
Je wilt die groene rand tevoorschijn toveren ?
Niet gezegd dat dat model die heeft natuurlijk…
hmm, ik bemoei me er maar niet meer mee…;)
Bij een Seiko weet ik zeker dat je die zwarte bezel kan vervangen voor een stalen. Dit merk zal toch ook onderdelen los verkopen.
Als je inderdaad de pvd coating wilt verwijderen heb je een probleem. Het is geen gewoon verflaagje, maar een procede waar de zwarte kleur chemisch of elektro-statisch met het metaal gebonden is. Dat wil er dus niet zonder schade af.
Bij een Seiko weet ik zeker dat je die zwarte
bezel kan vervangen voor een stalen. Dit merk zal
toch ook onderdelen los verkopen.
Kweenie? Ken je nog een yoboisac? Heh, klinkt toch niet zo lekker
Ik zit wel nog erg te twijfelen. Ik vind het risico te groot om em blindelings te kopen voor zo een 1000 euro. Weet namelijk niet of ie mooi staat om de pols. Maar kom ook weer niet 123 in Japan…
Als je inderdaad de pvd coating wilt verwijderen
heb je een probleem. Het is geen gewoon
verflaagje, maar een procede waar de zwarte kleur
chemisch of elektro-statisch met het metaal
gebonden is. Dat wil er dus niet zonder schade af.
Met 't zwarte op de kast bedoel ik de bezel. Ik weet alleen niet of dit PVD of een DLC of een andere vorm van coating is. De zwarte titanium Protrek limited edition krast iig wel gemakkelijk. Met 700 euro was ie niet bepaald goedkoop. En ik heb een hekel aan krassen op een coating, waar onder je 't metaal ziet.