Zwitsers, handgemaakt voor een paar euri ?

Het is niet mijn stijl maar ….

2 likes

Jij bent dan ook geen Orlando Bloom.

1 like

Ik heb de website bekeken. Tsja… Wat moeten we hier nou mee? Hip modern vormgegeven microbrand horloge. Beetje minimal style. Maar wat is er voor innovatiefs aan een einzeiger? Om het ding in 24 uur rond te laten lopen is een aardige gimmick, maar dan wordt het wel heel moeilijk om er nog een beetje de juiste tijd op af te lezen. Vreemd dat er met geen woord over de techniek wordt gesproken. Wat zit er in? Een simpel quartzje, vrees ik. Is ook genoeg om die ene wijzer mee aan te drijven en nauwkeurig de tijd aangeven hoeft ook helemaal niet volgens de makers. Een beetje ongeveer weten hoe laat het is, is al genoeg om relaxed te kunnen leven. Ik zou er eerlijk gezegd toch een beetje nerveus van worden. Met 5 minuten te laat is die trein toch echt weg!
Al met al zou ik er geen bijna 300 euri voor over hebben. Er zijn leukere en bruikbaarder horloges te vinden voor die prijs.

2 likes

Daar ergerde ik me zelfs actief aan. Ik bedoel, kom op, Meistersinger was ze toch echt 12 jaar voor, en boze tongen beweren dat Klaus Botta er in 1986 al mee kwam. Dat ze dan net doen alsof ze het wiel hebben uitgevonden vind ik aanstootgevende dikdoenerij.

Niks mis met hun verdere boodschap, maar niet doen alsof je de eerste bent, aub.

2 likes

Ik denk dat je het voornamelijk als sieraad moet zien en als statement waarmee je jezelf kunt onderscheiden van je medemens.

Extreem beroerd vertaald naar het Nederlands ook. Wat een rotzooi. Prutswerk.

Daarvoor heb je je telefoon :roll_eyes::grin:

3 likes

Goed om even te bekijken en dan de website van dit merk nog eens te beoordelen.

2 likes

Uit het marketing verhaal.

"DE DOOS
Bedrijf de liefde met je horloge!

We creëerden een verpakking voor ons product waardoor je meteen verliefd zal worden op je nieuwe slow Jo.

Zo zou het liefdesverhaal kunnen verlopen:

Eén: Je raakt het aan en voelt de zachte rubberen afwerking.

Twee: Je speelt met het en waardeert zijn perfecte kubusvorm en stevige bouw.

Drie: Je opent het deksel en je slow-horloge zegt hallo tegen jou door het gaatje in de tweede laag waar het horloge perfect geïntegreerd is en waar je een prachtig zicht krijgt op het opstaande glas.

Vier: Je opent de tweede laag en houdt dit fantastisch uurwerk eindelijk in je handen.

Vijf: We laten het aan jou over wat er dan gebeurt :wink:"
.
.
.

7 likes

Wat deze jongen vertelt interesseert 85% van de kopers van dat soort horloges geen moer.

Staat er nu een te koop in het blauwe deel. Ik zou er echt nog geen euro voor over hebben.

1 like

Haha speciaal voor jullie geplaatst :rofl::joy::rofl::joy::rofl:

Maar de leden van dit forum wel.

Uitstekend verhaal dit.

3 likes

Haha niet best idd :joy:

1 like

Koop dan een Raketa, verhaal dat erbij zit is ook nog eens veel leuker.

1 like

BEWEGING Ronda 505.24 Swiss Made

Hun goedste Nederlands :upside_down_face:

1 like

Whoah!? Ik weet dat Rolex niet elk kwartaal met n container vol nieuwe modellen komt. Dus ook maar elders inspiratie op doen :smirk:

SEIKO

SEIKO

SEIKO

:grin:

1 like

270 vind ik niet een paar euro…