Waarom maakt een Polo dat je je koning van de weg voelt?
Als je dat bij een Polo al hebt⦠laat staan als je hem in een P of AM of MB zet.
1.0 Trendline, knallen met die handel.
Historiek, perceptie, marketing, persoonlijke voorkeur.
En iedereen lijkt me sterk overdreven. Er zijn veel mensen die een voorkeur hebben voor Zwitserse horloges, net zoals je een hele groep mensen hebt die dat hebben voor Japanse horloges. Elke persoon heeft een andere smaak, gelukkig maar.
Ik denk dat we nu met zijn alle afdwalen.
Ben geen harde rijder,alleen de Meeste vw rijders rijden goed door.
Ik weet ook wel dat er dure jappen zijn!
Alleen de meeste mensen denken dat de zwitsers beter zijn.
Wat je ook koopt,als je maar gelukkig bent wat jehebt gekocht!
Mijn hart wint het altijd van mijn verstand!!
Niet beter wel vaak veeel mooier.
Mijn lijfspreuk: La Passione Passa dal Cuore
Omdat ze een minderwaardigheids gevoel hebben ten opzichte van Westerlingen. (gechargeerd natuurlijk, niet boos worden lieve mensen).
Klopt wat je zegt!
Ik wend iedereen fijne feestdagen en eenfijne uiteindeš!!!
Gr
Als ik alleen maar met verstand zou kopen, mis ik een hoop mooie dingen.
Een Mercedes koop je met verstand (neeā¦een MB Cl65 AMG is niet rationeel)
Een Aston koop met je hart (je vloekt dan wel weer je hart uit je lijf als hij weer eens niet doet wat je wil)
Kwestie van emotie? Naar mijn idee een kwestie van klasse verschil. Pak een microscoop en kijk naar een Seiko NH-35 uurwerk en pak daarna een ETA 2824.
In de Seiko vind je slecht afgewerkt onderdelen, stof, haartjes etc. In de ETA vind je niks anders dan perfectie, oog voor detail en preciesie(ik zal het artikel opzoeken in de tussentijd).
Ook een van de redenen dat er mensen rondlopen met een Zwitsers horloge van 75 jaar oud die het nog perfect doen. Japanse uurwerken zijn, doordat ze minder goed afgewerkt zijn, minder duurzaam. Ik zeg niet dat Japanse horloge niet lang mee kunnen gaan, maar de kans dat een Zwitsers horloge 100 jaar mee gaat is gewoon aannemelijk.
Dit maakt Zwitserse horloge niet alleen kwalitatief beter maar ook een goede, redabele investering.
Laat me je dit zeggen, de meeste mensen hebben geen enkel idee en ook erg weinig interesse in wat ons horloge vrienden doet tikken.
Ik krijg in ieder geval weinig respons in mijn omgeving over welk horloge ik draag. Als jij wel mensen kent die die onder de indruk raken van een Zwitsers horloge dan is dat mooi voor jou , maar ik kom ze zelden tegen.
Klopt,meeste mensen hebben ook geen kennis van zaken!
Ben jij echt zo weinig standvastig in je mening?
Je kan beter even de regel van de persoon citeren als je daarop wil reageren.
Om een beetje in jouw eigen metaforen straatje te blijven;
Beetje kort door de bocht allemaal, dit hele topic!
not all 2824 are created equal Nog al logish als je een high end 2824 pakt hij beter zal zijn.
Wil niemand kwetsen,alleen ik had een simpele vraag!