Lees het even na
Het is geen theorie
Kijk even hoe het gesprek is ontstaan en lees het in die context.
Lees het even na
Het is geen theorie
Kijk even hoe het gesprek is ontstaan en lees het in die context.
@Boetje : laat ook maar zitten, ik hoef mijn gelijk helemaal niet te halen. Er is geen gelijk. Ik haalde alleen een voorbeeld aan omdat iemand om een voorbeeld vroeg. Ik heb het niet gegoogled ofzo, puur wat ik dacht mij te herrinneren. Wat in grote lijnen klopte.
De oorspronkelijke vraag was namelijk of ik een merk kon noemen die met een (vrager noemde het drastisch) marketing aanpak dat kon bereiken waar ik het eerder over had. Het voorbeeld wat ik gaf klopte, oo details kloote het niet, maar de grote lijn wel: meer marge met minder of hetzelfde product.
Beter voorbeeld zijn die gefrituurde aardappelstaafjes waarvan de naam mij even ontschoten is
Bij iedere slechte oogst een klap op de prijs, en die gaat vervolgens nooit meer naar beneden.
Zomaar een vraag, heb jij veel lege kleerhangers of zal ik die zelf ook meenemen.
Mijn partner kan er van getuigen dat ik voor spannende zaken altijd plaats maak in de garderobekast. En, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik na aandringen ook plaats heb gemaakt voor zaken die totaal niet spannend zijn. Ze zijn op dit moment wel op, die hangers. Ik stond laatst te strijken en merkte er ƩƩn tekort te komen. Zo irritant.
Wat zijn fritten> Je bedoelt patat.
Waar ik vandaan kom zeggen we frite frite met een halve haan.
Ik erger me er aan dat we het woord voor aardappel hebben aangenomen in de betekenis van frites.
Hier in Noord Holland zeggen we patat. En we weten allemaal dat Noord Holland bepaalt.
#troll