1 do it all watch?

Oh, ik wel hoor. Een witgouden springt niet zo heel erg in het oog.

1 like

Ik heb dat geld uitgegeven aan een Santos medium, en zou dat weer doen. Dat horloge zou ik kwijt kunnen raken zonder dat ik in emotionele of financiële problemen kom, daar voel ik me comfortabel bij, al realiseer ik me terdege dat het al een belachelijk bedrag is om aan luxe te besteden.

Een end-game horloge van meer dan de Santos, laat staan 35K is een leuke gedachte-oefening. Maar ik zou de vraag of ik er mee naar het strand, een klant of een darkroom zou gaan leidend laten zijn in m’n overweging. Anders is het geen do-it-all horloge meer.

Tot slot zou ik nooit, maar dan ook nooit boven de listprijs betalen voor welk product dan ook. Niet voor een PS5, niet voor een paar sneakers, een handtas en zeker niet voor een horloge.

Well played, Sir. :slight_smile:

De Club 36 die ik heb draagt echt groot, door de lugs. Ik zou een grotere niet overwegen. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat mijn Nomos Ahoi Neomatik 36 al jaren mijn echte GADA is.

Onder de radar, intens robuust en erg comfortabel.

4 likes

Casio A1000D
Stainless, toolwatch, dresswatch, Grab 'n Go, wekker, datum, licht, je kan ermee douchen, kost nog geen 100 piek dus de vrouw ook blij…

7 likes

Die valt niet vaak uit de toon, mits van het juiste bandje voor de gelegenheid voorzien natuurlijk.

3 likes

Dan valt iedere chronograaf of horloge met prominente kroon dus al af

1 like

Yeah!

1 like

Een horloge wat je overal, elk moment van de dag kunt dragen dus? Ik zou het onder de 2K houden in dat geval. Maak een mooie wereldreis van die overige 33K, of koop er een jonge pre-owned top-auto voor. :man_shrugging:

5 likes

Gebruik je andere hand voor dat werk. Of ga even bij Mr B langs om een rubberen hand te kopen. :slight_smile:

1 like

Tsja, ik denk dat je toch altijd op een 2-piece uit zult komen.

Als ik de fondsen zou hebben, lijkt me dit een aardige combi.

Het alternatief is één van beiden.

8 likes

Je kan bijna dertig mille in je zak houden en deze kopen!

14 likes

En ik vind de Zenith nog mooier ook!

2 likes

Voor een

Dus, 25k om de pols en dan lekker in de tuin werken, klussen en sleutelen?
Stoepje leggen?

Uit eten, trouwen en zakelijke besprekingen durf ik wel aan met 25k om de pols.

Waarom alles uitgeven, voor veel en veel minder is dit een enorm haalbare kaart.
Moet een horloge duur zijn?

Mijn laatste aanwinst vind ik wel passen in het verhaal “alles kan”

10 likes

Stoepje leggen is voor mij geen dagelijkse activiteit. Dan doe ik wel een Casio om als ik perse wil weten hoe laat het is. Het is meer een gedachten experiment. Ben benieuwd hoe anderen er over denken. En nee, het totale bedrag móét niet op aan 1 horloge.

1 like

Voor die ene die alles kan is in mijn ogen een gouden daydate. Mooi bij een pak en met 't shirt.

Voor bij je vc te blijven vind ik de blauwe plaat iets te fel hiervoor. Zou de dualtime met zwarte plaat eerder mijn keuze zijn. Mooi te switchen tussen stalen band en rubber :ok_hand::heart_eyes:

2 likes

In mijn ogen zeker niet.

Tuurlijk. Alleen in grote delen van de wereld ben je je leven niet zeker, met zo een om de pols en ik zou ook veel te bang zijn voor schade.

1 like

Sub No Date als everydayer en een Cartier Tank voor gelegenheden. Wat mij betreft zit je dan voor de rest van je leven goed.

4 likes

Gisteren zei je nog :point_up:en nu spreek je jezelf tegen :point_down: nadat iedereen het bedrag te hoog noemt en met goedkope alternatieven komt.

Goed lezen @Mr.JokerBean
Dat is het maximale bedrag dat er hypothetisch te besteden is. Maar dat wil net zeggen dat het op móét.

1 like

Deze:

1 like