1 do it all watch?

ik verpest je topic, maar ik ben toch een soort “verzamelaar” , 1 zou niet werken. Dan 10 van 3500 daar red ik me prima mee. Met wat zoeken lukt een JLC Master control, een JLC ultra thin, een Breitling navitimer, een IWC portofino, een Cartier tank solo, GS sbgw231, en nog wat wat voorbij komt :upside_down_face: :sweat_smile:

1 like

Lekker de Vacheron kopen als je het geld ervoor te besteden hebt en hem wil. Prachtig in het echt en elk ander horloge gaat je te min voelen als je hier eenmaal je zinnen op hebt gezet.

1 like

Deze natuurlijk
Altijd de datum bij de hand
Chrono
Moonphase
Prachtig op leer en op staal

Of deze:

7 likes

De enige optie imo.

Meer hufterproof dan een DD wordt het niet.

3 likes

Ja day date is een goede kandidaat, maar wel eens met opmerking dat je je leven niet zeker bent op sommige plekken.

Dat zou met een VC, JLC, Cartier, Czapek, Omega etc. etc. niet veel anders zijn.

Korte mouwtjes en een DD was voor mij geen enkel probleem in London.

1 like

Die is ook niet van goud, ik denk dat ze een gouden DD bedoelen (anders ga je ook niet richting die 35k.)

Erg mooi trouwens! Als ik stom veel geld had (en de leefstand die daarbij past) zou dat hem voor mij zijn. :ok_hand:

3 likes

witgoud is geen goud?

1 like

Niemand die dat ziet, dus dat is incognito goud. :blush:

Wat is het eigenlijk het voordeel van witgoud over RVS?

Haha deze redenatie moet je veel rust geven in je leven! Ik ben jaloers! Het is er een uit de categorie: “roken is helemaal niet kankerverwekkend, in ken iemand die zijn hele leven gerookt heeft en geen kanker heeft gekregen.”

3 likes

Goud is een edelmetaal en rvs niet. Dus minder gevoelig voor corrosie. Echter rvs is in praktijk lang genoeg corrosie bestendig.

1 like

Prachtig exemplaar idd; maar >40k?

Nee joh, bij lange na niet. Dit is een 5-digit.

1 like

Oja dat is waar. Hoeveel wel? Want deze is wel waanzinnig zeg.

2 likes

Beetje afhankelijk van de staat uiteraard, maar ik denk dat je voor rond de 20k (misschien ietsje meer voor een mooie) er wel een moet kunnen vinden met blauwe plaat.

Edit: Voila.

1 like

Ik doe m nog maar es. I’m with team @flowert

Klaar. Done. Uitloggen. Nieuwe hobby.

9 likes

Misschien maar zn plaatje opsnorren…

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

De overige 33k aan een heel erg lange wereldreis graag, zodat ik overal ter wereld kan kijken hoe laat het thuis is.

3 likes

Misschien kom ik aan 8k ofzo. Maar ik heb ten eerste niets in die prijsklasse waar ik voor dat geld echt warm van wordt (voor 15k ook niet trouwens, heb ik er echt niet voor over) en ten tweede vind ik variatie veel te belangrijk.

2 likes