1 do it all watch?

Voor zover het om zeldzame historische modellen, technisch vernuft, handmatige productie en bizar perfecte afwerking gaat kan ik me nog voorstellen dat ik ervoor zou betalen.

Maar de rechtvaardiging voor een prijs voorbij 10k is vaak primair de gecreëerde schaarste, merkimago, edelmetaal/fancy steentjes… Daarvan begrijp ik niet zo goed wat je er als klant aan hebt, laat staan waarom je er serieus geld voor zou neerleggen.

Gelukkig heb ik geen serieus geld, dat scheelt weer een hoop van dit soort zorgen.

2 likes

Potverdorie ook fraai zeg!

1 like

GMT - overseas - DD

Klaar? :grimacing:

Want één is geen he

1 like

Als ik alles weg zou moeten doen (muv het horloge wat ik door wil geven aan mijn zoon als hij wat ouder is en ik niet dood :wink:)

Een Rolex Day Date in het (wit)goud en een groene dial. De Bulova Super Seville Stainless Steel heb ik nu als dagelijkse horloge voor het werk. Een DD zou ideaal zijn als vervanger voor alles.

Mooi he, zo blijven we bezig :grinning:

Huidige opties in overweging:

• Hulk, VC Overseas en cash terug in de knip
  • Hulk, VC Overseas, Cartier Santos medium en geen cash terug in de knip
  • Hulk, DJ41, Santos medium en meer cash terug in de knip
  • Hulk, Dj41, Santos Medium, JLC Polaris date en beetje cash terug in de knip

:smirk:

Van alles wat ik tot nu toe heb zien langskomen is deze toch wel wat de meeste vakjes afvinkt voor een 1-watch. Maar dan wel als automaat.

Mooie suggesties. Optie 2 gaat niet lukken voor 35k

Liever dan nog een spring drive in dezelfde kast. Dat gaat helaas qua dikte (nog) niet passen ben ik bang. Dan deze maar (de blauwe versie zit al in mijn horlogedoos).

1 like

Eens, enkel optie 3 maakt een kans maar is ook al lastig idd.

Ik heb de Hulk en zat mijn eigen collectie te overwegen :innocent:

1 horloge zou voor mij vacheron 4500v in het zwart zijn👍

TS: Ik heb een eindbaas gekocht voor 3k.
HF: Valt me tegen, dat mag toch 10x meer kosten?

TS: Ik wil een eindbaas kopen voor 30k.
Ook HF: hier deze 3k, en dan wereldreis maken!

:smirk:

10 likes

Hahaha, wel waar inderdaad.

1 like

Hahaha! Wel waar inderdaad.

1 like

Haha hier moet je alleen nog even @anon53002072EV in taggen, toch? :sweat_smile:

1 like

Haha ik had deze niet eens gezien. Great minds :wink:

1 like