1 horloge, maar welke?

Omega De Ville Chronometer, gangreserve, 18 karaats goud en natuurlijk met het Co-Axial uurwerk.
€ 7000,00 is een mooi strak verzorgd horloge met niet al te veel gedoe op de wijzerplaat. Is voor mijn het horloge dat ik graag wil. Omega is trouwens mijn enigste merk wat mij het meest aanspreekt en mij het meest kan boeien andere ook wel maar ietjes minder. Sinn komt op de tweede plaats.

Goede horloge’s allemaal. De roségouden DayDate die eerder is genoemd zou ik zelf ook heel aantrekkelijk vinden. Toch denk ik dat mijne een Rolex Explorer I zou worden:

Waterdicht
Waardevast
Past het beste in alle situaties (sportief, gekleed of casual0
Geen onnodige functies, lekkere cleane wijzerplaat, een datum had dan wel weer gemogen eigenlijjk
Tijdloos kwa maat en looks

Wat dachten we van een Christiaan van der Klauw. Ik zou gaan voor de planetarium

Maar dan houd je wel 12.000 euro over ???

Wat denk je dan van een Patek Nautilus ? dan zou ik dat liever doen, is ook elegant/casual en een veel mooier uurwerk (kost dan ook veel meer). Foto’s plaatsen werkt om de een of andere reden niet nu ^&*^%@#$%. Heeft iemand een mooie Nautilus op de foto ?

groet

Een Rolex GMT II. Meer hoeft van mij echt niet.
Een klassieker en een pracht klok die ik niet zou willen missen. Maar dan wel met alle drie de lunettes! :slight_smile: :slight_smile:

Da’s makkelijk voor mij.
Ik heb het (voor mij) ultieme horloge al: Omega Seamaster Planet Ocean 42 mm, zwart, stalen band.

Kan ik de ruim 12.000 euro die ik over zou hebben voor andere hele leuke dingen gebruiken.

weet je dat zeker…als de kerstman komt van zoek maar uit voor €15.000,- dan pak je deze ??? :S
ben je zo netjes en bescheiden…

sorry ik had niet goed opgelet :smiley:

kwijl…kwijl…

Precies Ruud. Je hoeft toch niet per sé € 15.000 uit te geven? Kun je nog een keertje uit eten of zo…

Ed Schreef:

Maar dan houd je wel 12.000 euro over ???

Wat denk je dan van een Patek Nautilus ? dan zou
ik dat liever doen, is ook elegant/casual en een
veel mooier uurwerk (kost dan ook veel meer).
Foto’s plaatsen werkt om de een of andere reden
niet nu ^&*^%@#$%. Heeft iemand een mooie
Nautilus op de foto ?

groet

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 30/09/2006
16:48 door Ed.

Uurwerk is volgens mij niet zichtbaar en is verder ook maar een Time-Only model (geloof ik). Waterdichtheid weet ik verder ook niet. Is wel heel mooi, dat moet ik toegeven. :smiley:

Een Vacheron Constantin Overseas zou ook erg aantrekkelijk zijn, of een Royal Oak.

vervelend maar 1 horloge, net zoiets als een HD tv met maar één zender

wit gouden IWC Portuguese chrono rattrapante

Trouwens van de week toevallig even langs Wempe en Bome gelopen in Dusseldorf …ongelofelijk
wat daar allemaal in de etalage ligt. En gewoon met de prijsjes, bedoel de PRIJZEN in het zicht van de klant.

Staat bij voortduring beveiliging voor hun deur met nog geen 5 meter verderop een bedelaar(s)
op de grond die waarschijnlijk al een eind op weg zijn voor een nieuwe Patek of Lange

Trouwens daar ook in een shopje schoenen gezien van de duurste schoenmaker ter wereld ene John Lobb.
Voor de brutoprijs van een Portuguese mag je ze hebben, en dan maar kopen dat ze niet knellen.
En wie weet gaan die ook van vader op zoon op zoon op zoon :slight_smile:

Het horloge zou gebouwd moeten zijn als een tank… geen leren bandje, maar een stalen band. Schokbestendig, waterdicht, anti-magnetisch en bestand tegen allerlei ander misbruik.

Daarboven moet 't er nog een beetje knap uitzien.

Ik denk dat ik een IWC Ingenieur zou kiezen.

Groet
Mark

Portugieser Rattrapante in geelgoud…€13.600,-

Peter-laat de rest maar zitten-3.2

Hmm …dan zou ik uitkomen bij een gecustomised vdGang …eigen manufactuur wellicht…:slight_smile:

Patek Philip Calatrava

Ed Schreef:

Maar dan houd je wel 12.000 euro over ???

Wat denk je dan van een Patek Nautilus ? dan zou
ik dat liever doen, is ook elegant/casual en een
veel mooier uurwerk (kost dan ook veel meer).
Foto’s plaatsen werkt om de een of andere reden
niet nu ^&*^%@#$%. Heeft iemand een mooie
Nautilus op de foto ?

groet

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 30/09/2006
16:48 door Ed.

een planetarium van van der klaauw kost geen 3000 euro hoor.

Na nog eens door alle folders en websites te zijn doorgebladerd, tot de conclusie gekomen, dat ik panerai wel leuk vind, en bepaalde iwc pilots ook, maar dat is vooral nu!! ik wil iets tijdloos, waardevast,niet te klein, niet te groot, witgoud of platina, en een manufactuur uurwerk! Nu ben ik gek op Jaeger-LeCoultre, maaar er is echt een merk wat voor mij daarover heen gaat zie hieronder de foto’s:

de prijs is iets hoger maar met een korting komen we er wel.

In 2016 wellicht… Hij is nu al een paar jaar bezig met de module voor de perpetual calender en ik geloof niet dat die al (bijna) klaar is…

Wellicht de moeite van 't wachten waard!

Groet
Mark

Een 1815 red je wel voor dat geld.
Tweedehands Lange 1 zou ook nog wel in dit fictieve budget passen wellicht…

Groe
mark