10 jaar clean & sober: 2x NA

een prestatie die op deze manier heel mooi gevierd wordt en je elke dag op de pols weer even herrinnert hoe goed je bezig bent !

1 like

En terecht dat je trots bent! Het is makkelijk oordelen vanaf de zijlijn voor anderen, maar meestal hebben dat soort verslavingen wel een dieper liggende oorzaak. Wat het ook geweest moge zijn, 20 jaar clean van die shit die je leven beheerste en een vrouw die desondanks nog bij je is gebleven, maakt dat je jezelf een gelukkig man mag prijzen. Als ex-roker weet ik hoe moeilijk het is om van een verslaving af te komen. Heeft mij 34 gekost om te stoppen en ik ben nu bijna 10 jaar vrij van die ellende. Niet te vergelijken natuurlijk, maar toch… ik snap een héél klein beetje wat verslaving is. :wink:

En een horlogeverslaving, die is gelukkig niet ongezond voor je. Tenminste, zolang je het niet achter je rug van je vrouw om doet want anders zou het (i.i.g. bij mijn lief) wel eens héél ongezond kunnen zijn. :joy:

Mooi spul en nogmaals, chapeau!

1 like

Mooi verhaal en mooie aankopen! Veel draagplezier👍

1 like

Mooie 2x NA met extra bijzondere reden. Goed bezig! Veel draagplezier!

1 like

gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten,maar nog meer met het 10jaar clean zijn.
heel veel respect dat je van zo diep omhoog bent gekrabbeld,hou het vast zou ik zeggen
hoop dat ik dat ooit ook van mijn zoon kan zeggen

4 likes

Geweldig mooi, diep respect en heel veel draagplezier gewenst :muscle:

1 like

Bedankt voor het delen van je verhaal!
Echt een reden om trots op te zijn!
Diep respect kerel! :hugs::pray:t3:

Oja …ook Gefeliciteerd met je mooie NA’s

1 like

Respect :facepunch:

Geniet van je prachtige NA

1 like

Lekker bezig man, daar mag je inderdaad trots op zijn - en ook op deze twee mooie NAs!

1 like

Lekker bezig! keep up the good work!

1 like

Prachtig, de Murex is ook helemaal mijn smaak

1 like

Bruce :wink:

Respect! Ik weet dat niet iedereen uit een dergelijke situatie kan ontsnappen en heb er ook al genoeg naar de kl………zien gaan.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.

1 like

Hoi Reinier, vriend. Ja zo mag ik je wel noemen. Mijn grootste felicitatie gaat naar je 10 jarig jubileum :+1:. We hebben het daar al eerder over gehad, maar ben nog steeds bere trots op je vriend :+1:.
Volgens mij had ik je al eerder gefeliciteerd met je GS, maar doe dat bij deze nog een keer.
Daarnaast natuurlijk ook gefeliciteerd met je Murex, ik vind het een leuk horloge en bang for buck… Wens je natuurlijk met beide horloges veel draagplezier :+1: :ok_hand:
Heb alleen nog een vraagje over je Murex, hoe zit het met de lume? Laat eens een foto zien met de lume want volgens mij zit dat er wel degelijk op :smiley:

Nu moet ik toch even @TagEd plagen, he Ed zie je hoe de rotor staat tov van de kroon. Zo heurt het he :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Gefeliciteerd met alles en bijzonder dat je dit alles met ons deelt :pray:

1 like

Respect Reinier! Super tof :grin:

1 like

Mooi man. Dat zijn de betere berichten…
Erg knap. Velen hebben hun leven niet om kunnen gooien. Mooi dat het jou wel is gelukt.
Deze GS is de mooie kers op de al geweldige taart.
:+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Mooie aanwinst voor een mooie mijlpaal! Gefeliciteerd!

Eerst en vooral gefeliciteerd met deze enorme mijlpaal. Veel respect voor het feit dat dit je gelukt is, en nog steeds lukt. Dat dat niet eenvoudig is is makkelijk gezegd, maar alleen iemand die iets vergelijkbaars heeft meegemaakt kan hier echt over meepraten denk ik. Ik hoor daar zelf niet bij, maar vanaf de zijlijn: petje af.

Een Spring Drive is mooi, maar zo’n Grand Seiko HAQ is natuurlijk allerminst behelpen! Dat zijn ook fantastische uurwerken, kun je zeker met plezier en trots dragen. Die duiker is ook leuk, vrolijk zomers niets-aan-de-hand-horloge. Veel plezier met beide aanwinsten, maar geniet vooral van je herwonnen onafhankelijkheid!

RESPECT (voor jou en je vrouw). Mooie markering met mooie NA’s. Veel plezier ermee.